1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה. במה יבחר?
קיליאן אמבפה. במה יבחר?
קיליאן אמבפה. במה יבחר?
(רויטרס)
כשהאליפות של פאריס סן ז’רמן מעבר לפינה ותובטח ככל הנראה מחר (שבת, 22:00) מול לאנס, במועדון מעיר האורות יתרכזו מעתה בעיקר בדבר אחד: נושא עתידו של קיליאן אמבפה, על מנת למנוע מבחינתם מעבר שלו לריאל מדריד.
לפי התקשורת הצרפתית, הפמליה של אמבפה נמצאת בדוחא כדי לדון עם פ.ס.ז’ על הארכת החוזה שלו כשהדגש הוא בעיקר בנושא מענקי החתימה, בתוספת לחוזה המפתה שמציעה לו הקבוצה.
יחד עם זאת, נטען בצרפת כי נקבעה פגישה עם ריאל לשבוע הבא ואצל הבלאנקוס משוכנעים שההצעה שלהם תוביל את הכוכב לספרד. אמנם האמצעים של פאריס גדולים יותר, אך “ריאל היא עדיין האופציה המועדפת על אמבפה”, לפי הדיווח.
לאחר שידונו בסביבתו של אמבפה עם פאריס וריאל, הכוכב בסופו של דבר יצטרך לקבל החלטה לכאן או לכאן כשסיום העונה מתקרב. הבלאנקוס ממשיכים לשמור על אופטימיות, אך גם חוששים מפניית פרסה מצד הכוכב.
במקביל, העיתונאי המוערך גיאם בלאגה מפרסם כי אמבפה ביקש מריאל מדריד עוד 100 מיליון אירו בעסקה ונענה בשלילה. על פי הפרסומים, הסכום מגיע בשל דרישות של הכוכב על בונוסים שונים וגם מענק חתימה.
אל המפגש מול לאנס פ.ס.ז’ אמורה לקבל בחזרה את ליאו מסי במשחק האליפות לעיני הקהל הביתי, שלאחרונה המשיך במחאה שלו נגד המועדון בעקבות ההדחה מליגת האלופות. הפער של הקבוצה מעיר האורות ממארסיי עומד על 15 נקודות, כשנותרו 15 בקופה.