3 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
שלבי ההכרעה בפרמייר ליג יגיעו גם בסוף השבוע הזה עם המחזור ה-34, שיציג לנו עוד כמה קרבות שעשויים להתברר כגורליים. במוקד: מנצ’סטר יונייטד תתארח אצל ארסנל, בעוד מנצ’סטר סיטי תפגוש את ווטפורד וטוטנהאם תצא למשחק מול ברנטפורד.

ארסנל – מנצ’סטר יונייטד (14:30)

שתי יריבות שבאות במגמה אחרת. בזמן שהתותחנים ניצחו בדרבי את צ’לסי ושמרו על המקום החמישי, השדים האדומים שבמקום השישי הובסו 4:0 אצל ליברפול. רק שלוש נקודות מפרידות בין הקבוצות כך שהחבורה של ראלף ראנגניק מבינה שזו הזדמנות כמעט אחרונה להיאבק על מקום המוביל לליגת האלופות (לטוטנהאם הרביעית מספר נקודות זהה לשל ארסנל, 57). מי שיחזור אצל האורחת הוא כריסטיאנו רונאלדו אחרי הטרגדיה האישית שחווה.
מאמן יונייטד, ראלף ראנגניק, דיבר לקראת המשחק על הזמינות של שחקניו: סקוט מקטומיניי יחזור ויהיה כשיר למשחק. אותו דבר לגבי רפאל וראן וכריסטיאנו רונאלדו. כל אחרים עדיין פצועים כולל פול פוגבה”.
3 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
פול פוגבה
(רויטרס)
לגבי הקשר הצרפתי, המאמן שפך אור על פציעתו וסיפר: “הרופא אמר לי שייקח לו מינימום ארבעה שבועות להתאושש והמשחק האחרון של העונה הוא בסוף מאי. אני לא חושב שיש סיכוי גדול שהוא יוכל לשחק שוב העונה”
על המאמן החדש של הקבוצה, אריק טן האח, עליו היא הודיעה באופן רשמי אמר הגרמני: “אני אוהב את הכדורגל שלו ואני די חיובי. יש לי הזדמנות לבנות ולעצב את הסגל שלו עם קבוצה חדשה, אני די בטוח שנראה אחרת קבוצה ונראה שיפור על המגרש”.
3 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
אריק טן האח
(רויטרס)
רגע משעשע נרשם בחשבון האינסטגרם של יונייטד לפני המשחק. אחד האוהדים הגיב על פוסט שגרתי: “תפתחו עם אריק ביילי ורפאל וראן”. ביילי, שלא מקבל קרדיט אצל ראנגניק, הגיב בעצמו לאותו אוהד והצטרף לדרישה: “בבקשה”, כתב.
אגדת יונייטד, וויין רוני, אמר על החתימה של אריק טן האח כמאמן החל מהקיץ: “אני בטוח שהם יתנו לו לבנות את הסגל מחדש כי זה צריך לקרות. האוהדים צריכים להיות סבלניים כי זה לא ישתנה בלילה אחד. אני מקווה שיתמודדו על תואר בשלוש השנים הקרובות”.

מנצ’סטר סיטי – ווטפורד (17:00)

האלופה תשמור על הפסגה? רק נקודות מפרידה בין סיטי לליברפול והחבורה של פפ גווארדיולה תקווה להבטיח מחזור נוסף בפסגה. מנגד, האורחת תנסה להפתיע בגדול ואולי לנשום מעט אוויר כאשר היא במקום הלפני אחרון ורחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים.

ברנטפורד – טוטנהאם (19:30)

התרנגולים שבמקום הרביעי ינסו לשמור על מעמדם במאבק על הכרטיס לצ’מפיונס וגם להלחיץ את צ’לסי השלישית, שרחוקה חמש נקודות. מנגד, המארחת במקום ה-12 בטבלה ותגיע לאחר שלושה ניצחונות רצופים שהרחיקו אותה לגמרי מהתחתית המסוכנת.

משחקים נוספים

לסטר – אסטון וילה (17:00)
נוריץ’ – ניוקאסל (17:00)