2 צפייה בגלריה
שאקיל אוניל
שאקיל אוניל
שאקיל אוניל
(רויטרס)
אחרי שרשמה את אחת העונות הגרועה ביותר בתולדותיה, לוס אנג’לס לייקרס פיטרה את המאמן שנכשל, פרנק פוגל, וכעת היא מחפשת מאמן חדש שיעמוד על הקווים ויצעיד את לברון ג’יימס וחבריו. אחד השמות המפתיעים שעלו הוא של שאקיל אוניל, הסנטר האגדי של הקבוצה, שדורש לא פחות מ-100 מיליון דולר בחוזה לארבע שנים.
“אני רוצה לאמן את הלייקרס רק בחוזה לארבע שנים”, טען שאק בראיון לתקשורת האמריקאית. רק כדי לסבר את האוזן, הסכום המטורף אותו דורש שחקן העבר לעונה (25 מיליון דולר) הוא יותר מכפול ממה שמרוויח גרג פופוביץ’ (11.5 מיליון דולר), המאמן שמקבל את השכר הגבוה ביותר ב-NBA.
בארה”ב טוענים כי ההצעה של שאק באה בעקבות ראיון שערך בשבוע האחרון לרשת ‘TMZ’ הראפר ואיש העסקים, מאסטר פי, בו טען כי הוא רוצה לאמן את הלייקרס יחד עם שאקיל אוניל.
2 צפייה בגלריה
שאקיל אוניל
שאקיל אוניל
שאקיל אוניל
(רויטרס)
שאק מצידו קשר את הדברים להצעה המופרכת יש לומר של הראפר: “בוא נגיד שהלייקרס לא יבחרו במאסטר פי לאמן אותם. אני הולך במקביל ואומר להם “היי, אני יודע שאתם לא תרצו את חבר שלי מאסטר פי בתור מאמן, אבל אם אתם רוצים אותי, זה מה שתצטרכו לשלם לי”.
כזכור, שאקיל, שחגג לאחרונה יום הולדת 50, נחשב לאחד מהשחקנים הגדולים בתולדות הלייקרס, כששיחק בין השנים 1996-2004 בקבוצה אחרי שהגיע מאורלנדו מג’יק. הוא זכה בארבע אליפויות NBA כשחקן, סיים שלוש פעמים כ-MVP של סדרת הגמר ואף נכנס להיכל התהילה של הליגה ב-2016.