2 צפייה בגלריה
מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה
(חגי מיכאלי)
הדרבי הירושלמי הערב(שבת) ב-20:00 באצטדיון טדי בין הפועל לבית”ר, הופך להיות אחד המשחקים הקריטיים ביותר עבור הפועל ירושלים במאבקי ההישרדות בליגת העל. לא סתם במועדון הגדירו את המשחק: ״הדרבי של המאני טיים״.
הרכב בית”ר ירושלים: איתמר ניצן, עמית כהן, ז’וסוואה מחייאס, אופיר קריאף, אוראל דגני, אורן ביטון, דן עזריה, מיכאל אוחנה, לירן רוטמן, ירדן שועה, וגליאופילו האסלביינק.
הרכב הפועל ירושלים: יהונתן שאבי, אלוז’ יאו, אונדז’יי באצ’ו, גל מאיו, הראל שלום, גוני נאור, רוסלן ברסקי, אווקה אשטה, גיא בדש, גיא חדידה ו-וויליאם אגאדה.
מאמן הקבוצה, זיו אריה, אמר לקראת המשחק: ״אני מבין את התחושות שזה דרבי, אבל כרגע זה לא רלוונטי, יש לנו ארבעה משחקים ובמצבנו אנחנו צריכים לנצח כל משחק, כל יריבה ובכל אצטדיון, אין לנו ברירה אחרת. אז עם על הכבוד שזה דרבי, לא חשוב מי היריבה, אנחנו חייבים לנצח וזה מה שאנחנו ננסה לעשות״.
גוני נאור גם כן התייחס למשחק ואמר: ״מחכים שהמשחק יגיע, מתים שהדרבי יתחיל. המשחק משמעותי בגלל המצב בתחתית וגם בגלל שזה דרבי, אנחנו חייבים את הנקודות ונעשה הכל כדי לנצח. המשמעות של הקהל שלנו אדירה, צריכים שכל מי שאוהד הפועל שיגיע להיות איתנו״.
2 צפייה בגלריה
גוני נאור עם הכדור
גוני נאור עם הכדור
גוני נאור עם הכדור
(רדאד ג'בארה)