2 צפייה בגלריה
עומר גולן
עומר גולן
עומר גולן
(רדאד ג'בארה)
שבוע וחצי מאז מינויו למאמן מכבי פתח תקווה, עומר גולן יערוך הערב (שבת) ב-18:00 את הופעת הבכורה שלו על הקווים במשחק הביתי מול הפועל נוף הגליל ויקווה לעזור לקבוצתו לעלות אל מעל הקו האדום.
גולן לא הרבה לשוחח עם שחקניו השבוע, כאשר על אספות הווידאו היה אמון עוזר המאמן נאור לוזון, אך הוא הספיק להעביר להם מסר קצר: "זה משחק שבו הלב והנשמה ינצחו". שחקנים בקבוצה מספרים על אווירה טובה יותר באימונים, אך גם הם מודים, כי זה לא מה שיבטיח להם את הניצחון.
גולן מתכנן לבצע לפחות שני שינויים בהרכב ומתלבט בנוגע לשתי עמדות נוספות: בחולייה האחורית, המאמן ידיח מההרכב את הבלם הזר אדי מחרמיץ', שחווה ירידה ביכולתו, כאשר דניאל פלשר יפתח לצידו של מרכוס דיניז. בעמדת המגן השמאלי קיימת התלבטות בין מוחמד הינדי לירדן כהן, שעשוי לחזור להרכב לאחר תקופה ארוכה.
בקישור, יואב הופמייסטר יאבד את מקומו, כאשר ג'יימס אדניי ישוב להרכב גם הוא לאחר זמן רב, כשמשמעות הדבר היא שהמלאבסים ישחקו התקפי הרבה יותר עם קשר אחד תוקף ולא שלושה אחוריים כמו שהיה נוהג לשחק המאמן הקודם ניר קלינגר. אור אינברום, איתן אזולאי ואור בלוריאן הפצועים נשארו מחוץ לסגל. מי שיערוך הופעת בכורה בסגל הוא שחקן קבוצת הנוער, עידן טוקלומטי, כשגם שלו דניאל, שכבר השתלב בבוגרים והורד בחזרה לנוער, ישוב לסגל מחר.
2 צפייה בגלריה
יואב הופמייסטר, יאבד את מקומו בהרכב
יואב הופמייסטר, יאבד את מקומו בהרכב
יואב הופמייסטר, יאבד את מקומו בהרכב
(חגי מיכאלי)
הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, דניאל פלשר, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי (ירדן כהן), עמית מאיר, עידו שחר, ג'יימס אדניי, לאמק בנדה, אבובאקר דומבייה ואיאון ניקולסקו.