1 צפייה בגלריה
קרלוס אלקראס
קרלוס אלקראס
קרלוס אלקראס
(רויטרס)
מי שעדיין חשב שקרלוס אלקראס הוא אפיזודה חולפת בטניס העונה, הרי שסיפור הסנסציה מספרד מוכיח אחרת והלילה (בין שישי לשבת) רשם ציון דרך יוצא מגדר הרגיל מבחינתו: עלייה לחצי גמר טורניר ברצלונה מסבב ה-ATP 500 וכניסה לטופ 10 של הטניס העולמי, זאת כשהוא בגיל 18 בלבד (בדיוק הגיל בו רפאל נדאל נכנס גם כן לעשירייה).
הכישרון הספרדי ניצח את סטפנוס ציציפאס אחרי שלוש מערכות, בזכות 4:6, 7:5 ו-2:6 אחרי שעתיים ו-14 דקות של טניס, בדרך לחצי הגמר בטורניר ברצלונה. אלקראס יתמודד נגד אלכס דה מינאור האוסטרלי המדורג 25 בעולם.
“מחזה טהור של כישרון, טופ 10 בצדק”, נכתב בספרד שם מתמוגגים מהפלא שצמח בענף. ב’אס’ ציינו: “מהסיפורים הגדולים ביותר של עולם הטניס. לא ייתכן שילד בן 18 מגלה בגרות כזו במאני טיים”. הדירוג החדש יפורסם ביום שני ואלקראס, שדורג 11 בעולם, ייכנס כאמור לעשירייה.
מי שהיה עצבני מאוד הוא כמובן ציציפאס, שזעם על השופט במהלך המערכה האחרונה. היווני התקרב אליו ובמצלמות תועד כשהוא אומר: “כמה זמן זה לקח לו? פחות משלוש דקות? אתה בטוח? אחרי המשחק נבדוק את זה ואם אתה טועה צריכים לפטר אותך”. הדבר הגיע כאשר הספרדי יצא לשירותים למשך כמה דקות, דבר שמותר על פי הכללים, אך היווני טען שהוא התעכב יתר על המידה.