2 צפייה בגלריה
אוהדי פ.ס.ז'. המחאה ממשיכה
אוהדי פ.ס.ז'. המחאה ממשיכה
אוהדי פ.ס.ז'. המחאה ממשיכה
(רויטרס)
פאריס סן ז’רמן תוכל הערב (שבת, 22:00) להחזיר אליה את תואר האליפות באופן רשמי, אחרי שאיבדה אותו אשתקד לליל, ולהשלים זכייה עשירית בתולדות המועדון. הקבוצה מעיר האורות תארח את לאנס, אך במקום אירוע ססגוני ביציעים, האולטראס של פ.ס.ז’ עדיין רחוק מלהיות שבע רצון ומתכנן מחאה נוספת.
על פי הדיווחים בצרפת, כאשר הזכייה תהיה בדרך הבטוחה לרשמית, האוהדים ייצאו כמה דקות קודם מהאצטדיון, בדקה ה-75, ויחגגו מחוצה לו, ולא יחד עם השחקנים. כל זאת בהמשך להתנהלות של הקהל מול הקבוצה בשבועות האחרונים, מאז ההדחה ע”י ריאל מדריד מליגת האלופות, כאשר הוא קורא בוז לשחקנים הבכירים פעם אחר פעם.
בתוך כך, יש גם הכנות לעונה הבאה וכשברור שמאוריסיו פוצ’טינו לא יישאר, יש מי שמנסה לתפוס את מקומו. ב’לה פריסיאן’ הצרפתי מפרסמים כי אנטוניו קונטה העביר לראשי המועדון מסרים כי הוא רוצה להגיע בסיוטם העונה. האחרון, שמדריך כיום את טוטנהאם, היה כזכור מועמד להגיע עוד לפני בואו של פוצ’טינו לפאריס.
2 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
(רויטרס)
כמו כן, ב’לאקיפ מפרסמים שפ.ס.ז’ סימנה את ריאד מחרז, שעושה עונה גדולה במנצ’סטר סיטי, כחיזוק אפשרי לחלק הקדמי. חוזהו של האלג’יראי בסיטינס יסתיים ב-2023, אך קשה יהיה לראות כיצד הקבוצה מוותרת על שירותיו.