2 צפייה בגלריה
רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ'
(מיכה בננו)
כפי שפורסם ב-ONE, רובי לבקוביץ’ זוכה להתעניינות מצד הפועל תל אביב שרוצה לצרפו. הבוקר לפני האימון ראשי הפועל חדרה שוחחו עם השוער והבהירו לו שהוא לא ישוחרר, ואף דרשו ממנו שיכבד את חוזהו לעוד שנתיים נוספות. לבקוביץ’ עצמו לוחץ על אנשי המועדון שיאפשרו לו לנהל משא ומתן עם האדומים מוולפסון על מנת להתקדם מקצועית. לשוער כאמור יש שנתיים נוספות בחוזה.
בתוך כך, אחרי שני הפסדים רצופים שהציבו אותה במקום השמיני, הפועל חדרה תנסה לחזור למסלול הניצחונות כאשר היא תארח מחר (ראשון, 19:00) את מ.ס אשדוד. לקבוצה של מנחם קורצקי הלך טוב העונה מול זו של רן בן שמעון, כאשר היא היריבה היחידה עליה השלימה חדרה שני ניצחונות בעונה הסדירה (פעמיים 1:2).
בפן המקצועי, לקורצקי יש כאב ראש בצד הימני של ההגנה. דיא לבאבידי ורון אונגר שלא צפויים לשוב עוד העונה ימשיכו כמובן להיעדר בעקבות פציעות, כאשר גם מנשה זלקה הפצוע יפספס את ההתמודדות. שובל גוזלן לא התאמן וייעדר גם הוא.
מנחם קורצקי אמר לקראת אשדוד: “לאחר התוצאות האחרונות אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות. זה מאוד חשוב לקבוצה, למועדון, לשחקנים והצוות, לסיים את העונה בטעם טוב. להשאיר פה למי שבא אחריי קבוצה עם מצב רוח טוב ועם ביטחון. אנחנו חסרים בעמדת המגן הימני, נמצא את הפתרון, אני סומך על השחקנים שיהיו ורסטילים וידעו להשלים את העמדה הזו”.
2 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(מיכה בננו)
על האופן שבו הוא מגיע למשחק מהסוג הזה, אמר קורצקי: “כמובן שאנחנו יותר משוחררים, נרצה להביא את זה לידי ביטוי למגרש מבחינת יכולת. האימונים באווירה אחרת ושונה, אבל משתדלים לשמור על קצב טוב ורצינות כדי להביא את זה לליגה. השחקנים הבינו שאי אפשר לשחק כמו ששיחקנו במשחקים האחרונים. צריכים להרים רמה ולהיראות טוב יותר, אישית וקבוצתית. הם הבינו ומקווה שזה יבוא לידי ביטוי”.
עידו לוי סיפר: “ראינו את הווידאו של המשחקים האחרונים וידענו שלא יכולים להמשיך להיראות ככה. רוצים לסיים את העונה בטעם טוב. יש לזה השלכות לעונה הבאה. הרמנו את הקצב באימונים, באים כדי לנצח. אמור להיות משחק פתוח, קבוצות משוחררות שהבטיח את המטרות שלהן. אנחנו רוצים לסיים במקום השביעי. לא פשוט לשמור על המתח בשלב הזה של העונה, זה לא אותו מתח כמו קודם ולא משנה איזו מטרות נציב. אבל עדיין, לכל שחקן יש מטרה אישית וזה צריך לגרום לו להאמין ולתת את הכול, מאה אחוז רצון ומחויבות. זה אמור לעשות את ההבדל מבחינתנו”.
בנושא אחר, לאחר שכמה מהצוות המקצועי כבר הודיעו שלא ימשיכו בעונה הבאה, בחדרה הציעו לאסף נמני להישאר ולקבל את תפקיד מאמן הנוער של הקבוצה, במקומו של רון קלר, אך נמני סירב לכך. שחקנים מפעילים לחץ על עוזר המאמן להישאר בתפקידו, אך האופציה לחבור לקורצקי בק”ש עדיין קיימת.
הרכב משוער: רובי לבקוביץ’, אפיק קטן (אביאל בן חמו), עידו לוי, ג’ונתן סיסה, איבליו מרקוב, דולב אזרואל, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ’נקו, ליאב פרדה (אביאל בן חמו) וסטיבן אלפרד.