3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
ברצלונה תקיים את משחק ההשלמה שלה מהמחזור ה-21 מחר (ראשון, 22:00) נגד ראיו וייקאנו בקאמפ נואו. החבורה של צ’אבי תנסה להתקרב להבטחת המקום השני מול הקבוצה שבסיבוב הקודם ניצחה את הקטלונים, במה שהיה משחקו האחרון של רונאלד קומאן על הקווים. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
רונאלד אראוחו נכלל בסגל של צ’אבי להתמודדות, כאשר חזרתו של אנסו פאטי תחכה. צ’אבי אמר לקראת המשחק במסיבת העיתונאים: “הזדמנות של זהב מבחינתנו להתקרב למקום השני ולהתאושש בבית אחרי שני הפסדים. זו יריבה קשה שמשחקת בסגנון מצוין ולוחצת. נצטרך להיות יעילים עם הכדור ולנצל את המצבים שלנו. ניצחון יהווה צעד גדול להבטחת המקום השני”.
המאמן הוסיף: “לכל שחקן יש כושר שונה וסיבולת שונה, פראן טורס חשוב עבורנו בין אם הוא כובש או לא, כי הוא עובד קשה ויוצר מצבים. אנחנו עובדים קשה על הסגל בעונה הבאה, זה תלוי הרבה במצב הכלכלי שלנו, חלק גם יצטרכו לעזוב, יש סיטואציות שונות עם החוזים ונראה מה יהיה. אני מנסה להתרכז בעבודה שלנו יום אחרי יום. צריכים להבין שאנחנו בעידן פוסט - מסי, הוא שחקן שהיה יכול לפתור כל סיטואציה בכל משחק, אנחנו צריכים סבלנות, לחזק את הסגל ולהאמין בעצמנו, אבל גם להיות מציאותיים ורגועים ולהבין את המצב”.
על מצבו של אנסו פאטי אמר: “הוא מתאמן איתנו, אני מאמין שהוא יחזור לשחק מול מיורקה, הוא עושה הכול כמו שצריך, הוא מתאמן בצורה טובה ויוכל לשחק במשחקים האחרונים של העונה. ההכללה שלו בסגל תהיה תלויה באיך שירגיש. אם הוא יהיה ב-100%, ננסה לשתף אותו”.
3 צפייה בגלריה
אנסו פאטי
אנסו פאטי
אנסו פאטי
(רויטרס)
המאמן סיכם: “מהרגע שהתחלתי בתפקיד, יש אולי פער של נקודה או שתיים מריאל מדריד, אבל גם הם מצוינים. צריכים להמשיך להתחרות. אנחנו צריכים את הקהל, אפשר לראות שכשהם לא היו איתנו הפסדנו מול פרנקפורט, גם מול קאדיס היו חסרים אוהדים ואני מבקש מהם להגיע ולתמוך, אנחנו צריכים אותם, הם חלק מהקבוצה”.
מי שעוד דיבר לפני ההתמודדות הוא לוק דה יונג, הסופר-סאב של צ’אבי העונה. ההולנדי התייחס לאפשרות שיחזור לפ.ס.וו איינדהובן בראיון בהולנד ואמר: “אני בן 31 וצריך לחשוב על מה אני יכול לעשות. אני יכול להבטיח שיש לפ.ס.וו מקום מיוחד בלב שלי, אבל כרגע אני לא יודע לגבי העתיד”.
3 צפייה בגלריה
לוק דה יונג
לוק דה יונג
לוק דה יונג
(רויטרס)