1 צפייה בגלריה
דויד אלאבה
דויד אלאבה
דויד אלאבה
(רויטרס)
ריאל מדריד מגיעה לשלבים המכריעים של העונה בשיא שלה. הבלאנקוס שמוליכים בגאון את הליגה הספרדית ונמצאים בדרך הבטוחה לזכייה באליפות, ייפגשו בשלישי הקרוב את מנצ’סטר סיטי לקרב ענק באיתיחאד. יחד עם זאת, בכל הקשור לצ’מפיונס, למאמן הקבוצה קרלו אנצ’לוטי יש לא מעט סיבות לדאגה לקראת קרב המוחות מול פפ גווארדיולה. הסיבה – היום (שבת) דווח ב’מארקה’ כי שניים מכוכבי הקבוצה בספק גדול למשחק מול הסיטיזנס.
שני הכוכבים שעלולים לא להיות זמינים עבור המאמן האיטלקי הם קאסמירו שסובל מחוסר נוחות בשריר הירך האחורי ודויד אלאבה. הבשורה היותר מלחיצה עבור אוהדי ריאל היא שהשניים יהיו בספק למעשה עד יום המשחק, אז תתקבל ההחלטה לגביהם. בעוד שהאוסטרי נפצע במהלך הניצחון 1:3 של הקבוצה מבירת ספרד על אוססונה, הברזילאי נפצע באימון הקבוצה שעוד לפני המשחק מול אוססונה ומאז מטרת העל של המועדון היא החזרתו לכשירות למשחק מול סיטי, אך כרגע נטען כי הוא עדיין בספק רציני.
זה לא הסוף לבעיות של אנצ’לוטי כאשר גם פרלאנד מנדי לא כשיר, אם כי קצב החזרה שלו מהפציעה חיובי ובמידה ולא יקרו דברים בלתי צפויים, הוא יעמוד לרשות הבלאנקוס מול התכולים. גם מבחינת החלופות לקארים בנזמה בחוד לריאל אין הרבה מאוד אופציות, כשלוקה יוביץ’ ומריאנו דיאס בספק וגארת’ בייל עשוי להיות האופציה החלופית על הספסל.