1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
(רדאד ג'בארה)
מכבי פתח תקווה קיוותה שפיטוריו של ניר קלינגר יביאו שינוי, אך גם זה לא עזר והמלאבסים התפרקו הערב (שבת) עם 4:0 מהדהד להפועל נוף הגליל בקרב התחתית. בקרב תחתית נוסף נפגשו הפועל ובית”ר ירושלים בדרבי של הבירה והצהובים-שחורים חגגו עם 0:1 קטן. אז מה נשאר לכל קבוצה בתחתית עד סיום העונה? תמונת המצב לפניכם.
בזכות הניצחון קבוצתו של יוסי אבוקסיס קרובה מאוד להבטיח את הישארותה בליגה. במאזנה 32 נקודות, שמונה יותר מהפועל ירושלים ונוף הגליל כשנותרו תשע נק’ בקופה. בשבוע הבא בית”ר תארח את מכבי פ”ת ניצחון יבטיח רשמית את מקומה בליגה בעונה הבאה. לאחר מכן תפגוש בחוץ את הפועל חדרה ותסיים את העונה בטדי מול קריית שמונה.
בעקבות ההפסד, הפועל ירושלים עדיין צמודה לנוף הגליל, אך יש לה יחס שערים עדיף שמציב אותה מעל הקו האדום כרגע. היא תתארח במחזור הבא אצל הפועל חיפה ולאחר מכן תארח את מכבי פ”ת למשחק קריטי. את העונה היא תחתום באצטדיון הי”א שם תתארח אצל מ.ס אשדוד.
הפועל נוף הגליל תארח במחזור הבא את הפועל חדרה ולאחר מכן תתארח אצל הפועל קריית שמונה, כשאת העונה היא תחתום במשחק בית באצטדיון גרין מול הפועל חיפה. כל יריבותיה כבר הבטיחו סופית את מקומן בליגה בעונה הבאה.
מצבה של מכבי פ”ת בעייתי יותר, שכן מצפות לה קבוצות המתחרות עמה בתחתית. המלאבסים יצאו לשני משחקי חוץ רצופים בטדי, נגד בית”ר ירושלים ולאחר מכן נגד הפועל המקומית. את העונה הם יסיימו באצטדיון שלמה ביטוח מול הפועל חדרה.