4 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(רדאד ג'בארה)
זה לא היה פשוט עבור בית”ר ירושלים, אבל היא רשמה 0:1 קטן-גדול על הפועל ירושלים בדרבי של עיר הבירה הערב (שבת), וסיבכה את יריבתה העירונית בתחתית. בסיום ההתמודדות מאמני שתי הקבוצות, זיו אריה ויוסי אבוקסיס, שיתפו בתחושותיהם.
זיו אריה, המאמן המפסיד, פתח: “המשחק הזה זה הסיפור של העונה שלנו. דרבי, יצרנו מצבים בהתחלה והיינו עדיפים, אך טעות תורנית כמו תמיד. נמשיך הלאה אין מה לעשות. עבר עוד מחזור ואנחנו מעל הקו האדום, המטרה היא לנצח את שלושת המשחקים שנשארו וננסה לעשות את זה. הקבוצה נראית יוצא מן הכלל, כמו כל השנה הקבוצה סובלת מחוסר מזל בחלק ההתקפי. אני משוכנע שנשאר בליגה. יש לנו שלושה משחקים, ניקח תשע נקודות ונשאר בליגה. אנחנו נשאר בליגה.
יוסי אבוקסיס אמר בסיום: “צעד ענק בדרך למטרה שלנו. התחלנו את המשחק לא טוב ולקח לנו כמה דקות להיכנס לעניינים, כמובן שאחרי האדום השתלטנו על המשחק. לגבי הסיכויים, אנחנו צריכים עוד נקודה אחת לפחות. יש פה חדר הלבשה בריא ויש שחקנים איכותיים, השחקנים היו פקטור מאוד משמעותי בשינוי של הקבוצה, גם המאמנים מגובשים והכל ביחד נראה טוב על המגרש. בהתחלה היינו טובים, אבל לא היו נקודות. ידענו שהנקודות יגיעו”.
אבוקסיס התייחס לתקופתו בבני יהודה: “אני חושב שקרו לנו המון דברים רעים בבני יהודה, כואב לי על המועדון, אני אוהב אותו. ברגע שראיתי שדוחפים אותי החוצה ובית”ר הייתה הזדמנות נכנסתי. יכול להיות שלא הייתי מצליח בבני יהודה, היו שם הרבה טעויות והרבה באשמתי. הטיימינג של ההגעה שלי היה טוב לשני הצדדים. אני הייתי בנסיגה וגם בית”ר הייתה בנסיגה, נסיגה ונסיגה לפעמים יוצר עלייה. אני מת להמשיך במועדון ולדאוג שתהיה קבוצה טובה לעונה הבאה, אבל נראה מה יהיה. אני אוהב את הקהל ואת האנרגיות, זה חשוב לי בקבוצת כדורגל, מקווה שנשאר. בית”ר ירושלים בתקציבים טובים, המקום שלה הוא למעלה. הלוואי שאמשיך פה וזה יתאפשר”.
4 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(לילך וויס-רוזנברג)
אגב, שחקן הקבוצה, דן עזריה, חגג היום את הניצחון עם החולצה מספר 65 כמחווה לגיסתו שחולה במחלת ה-cf (חיידק שטורף את הריאות) ומחכה להשתלת ריאות כבר מעל שנה. מצבה מחמיר עם הזמן, והוא עשה את זה כדי לחזק אותה וגם כדי לעלות את המודעות להסכמה לתרומות איברים והצלת חיים.
4 צפייה בגלריה
דן עזריה והמחווה לגיסתו
דן עזריה והמחווה לגיסתו
דן עזריה והמחווה לגיסתו
(בית"ר ירושלים, האתר הרשמי)
גוני נאור היה מאוכזב ושיתף: “קיוויתי לתוצאה אחרת, פתחו טוב את המשחק מהדקה הראשונה, לצערי קיבלנו אדום ששינה את המשחק. האמנו שננצח, נלחמנו ורצינו, אבל לצערי זה לא הספיק היום. בסוף כל המצבים שלנו ייכנסו, כל מי שבעט רצה להבקיע יותר מכל אחד ששומע את הראיון. אני חושב שהתחושות טובות, אנחנו עדיין מעל הקו האדום, שלושה ניצחונות ואנחנו נשארים בליגה, זה פשוט. בוא נראה בסוף העונה, אנחנו רוצים לנצח יותר מכל קבוצה וניתן הכל עד הסוף”.
ריצ’מונד בואצי’, כובש שער הניצחון, אמר בסיום: “זה היה נהדר. אני חושב שכל משחק הוא מאוד מאתגר, ודשרבי הוא מאוד חשוב לאוהדים. זה לא היה משחק קל, אבל בסוף עשינו את מה שצריך. לכל קבוצה גדולה יש את הקשיים שלה, אני חושב שזה מועדון טוב. יש אנשים שמוכנים למות למען המועדון. הקהל נהדר ועברנו הרבה יחד. אני תמיד אשמח לשחק עבור בית”ר, איך אפשר שלא? כשהתחלנו את העונה האמתי שנוכל להגיע לאירופה, אבל אני מאמין שעונה הבאה הקבוצה תצליח, איתי או בלעדיי”.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)