3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(עמרי שטיין)
בסיוטים הכי גדולים שלהם במכבי חיפה לא ציפו שהם יחזרו מהמשחק מול מכבי נתניה מושפלים ומובסים כמו במשחק אתמול (שבת) בתוצאה 3:0. מדובר אמנם בתבוסה נקודתית, אבל כזו שמוכיחה שעד שהאליפות הזאת לא מובטחת היא לא מובטחת.
כעת, בחיפה צריכים לקוות שהערב תהיה זו סכנין שתעצור את הפועל באר שבע בדוחא, אחרת ניצחון של האדומים מבירת הנגב והמאבק על תואר האליפות יפתח מחדש, כל זאת כאשר יש עוד 15 נקודות בקופה ולפני מכבי חיפה מצפים עוד שני משחקי חוץ קשים בבלומפילד מול הפועל תל אביב ובטוטו טרנר מול ב"ש.
אצל האלופה אומרים שאלמלא ג'וש כהן שהציל מספר שערים, התוצאה הייתה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה ויש מהיום לשכוח במיידית את משחק הנפל ולחזור להיות אותה קבוצה שכולם רוצים לראות.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(עמרי שטיין)
“מכבי נתניה פירקה אותנו. היינו חלשים מאוד ולא הגענו למשחק. יותר מדי שחקנים לא הגיעו, היינו רכים מדי והיו מרחקים גדולים בין השחקנים. החלק הקדמי לא קיבל בכלל כדורים. הזכרנו את אותה יכולת של הפועל חיפה בחצי גמר הגביע, כלום לא עבד לנו. ספגנו מכה קשה בכנף ונצטרך לדעת להתאושש מזה", הודו בקבוצה.
מיקאל אלפונס, שפתח כמגן ימני היה אחראי לשער הראשון שקבוצתו ספגה והוחלף. אלפונס מודע לכך שחיפה לא תממש את האופציה עליו ועל רקע העובדה שרז מאיר סיים את העונה וחוסה רודריגס אמור לחזור מפציעה ואולי לסכם את חוזהו החדש, לבכר אין יותר מדי אלטרנטיבות בעמדת המגן הימני.
3 צפייה בגלריה
מיקאל אלפונס במאבק עם טוואמסי וזלאטנוביץ'
מיקאל אלפונס במאבק עם טוואמסי וזלאטנוביץ'
מיקאל אלפונס במאבק עם טוואמסי וזלאטנוביץ'
(עמרי שטיין)
בקרב הירוקים מודעים לכך שאין לתלות את כל האשמה רק על אלפונס אלא על כל חלקי הקבוצה. נקודת האור היחידה במחצית הראשונה הייתה מוחמד אבו פאני, שבמצב של 0:0 שלח כדור גדול לדוניו שהיה צריך בנגיעה להקפיץ מעל דני עמוס, אבל בעט גרוע ואפילו לא לכיוון המסגרת ובכך חיפה החמיצה הזדמנות לעלות ליתרון שעשוי היה לשנות את התמונה.
נקודת אור נוספת הייתה התנהגות הקהל בסיום, שלמרות התבוסה נשאר ביציעים ועודד את השחקנים: "בשביל הקהל כזה אנחנו צריכים לעשות הכול ולהביא ניצחון מבלומפילד במחזור הבא", הוסיפו בקבוצה. דולב חזיזה אמור לחזור מול הפועל ת"א להרכב. עופרי ארד שנכנס כמחליף צפוי להחליף במשחק העונה מול ב"ש בטוטו טרנר את שון גולדברג שספג אתמול צהוב חמישי.
בחיפה העבירו ביקורת על שופט המשחק, גל ליבוביץ', בטענה שהחמיר עם גיא צרפתי כאשר בחר להרחיק אותו אחרי שצרפתי בא בטענות לגיטימיות תוך מהלך משחק ולא בצורה שמצדיקה הרחקה.
בתוך כך, תובע ההתאחדות עו”ד ניר רשף החליט להעמיד את הירוקים לדין בעקבות התפרעות אוהדים במשחק מול הפועל חיפה וכן את איתי רק, נועם רגב ורובי רגב בגין התנהגות בלתי הולמת. הדיון יתקיים ברביעי הקרוב ב-17:00. בדו”ח השופט נכתב: “כשנקראתי על ידי שופטי המסך, שלושה חברי הנהלת הפועל חיפה שאינם רשומים בטופס המשחק ירדו מהיציע לכיוון ספסלי הקבוצות, התלהמו ומחו על ההחלטות. לאחר שריקת הסיום של המחצית הראשונה, בדרכנו לחדר ההלבשה, ניגש חבר הנהלת הפועל חיפה רובי רגב לעוזר השופט יוסי בביוף ומחה בפניו: “כל זה קרה בגללך”. לאחר סיום המשחק רגב נכנס לחדר השופטים והתנצל. בדקה ה-89 נדלקו אבוקות ביציע 4 ו-5 אשר אכלס את אוהדי מכבי חיפה”.