3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
(חגי מיכאלי)
הלם גדול במכבי פ"ת לאחר התבוסה אמש (שבת) 4:0 להפועל נוף הגליל שהוריד את המלאבסים למקום האחרון, שלושה מחזורים לסיום העונה. עומר גולן רשם הופעת בכורה על הקווים שירצה לשכוח כאשר בסיום המשחק הפרצופים ביציאה מהאצטדיון אמרו הכל. לפחות לאחר מחזור אחד נראה שהחלפתו של ניר קלינגר בגולן לא עבדה כאשר בכל מקרה היו"ר אבי לוזון לא מתכוון לבצע שינוי נוסף.
ההתחלה הייתה דווקא טובה עבור המארחים, שהציגו כדורגל לא רע, אך החמיצו שוב ושוב וגם שני פנדלים לא הספיקו לעידו שחר להשוות את התוצאה. "להחמיץ שני פנדלים, זה משהו שלא קורה כמעט, אבל אסור לנו לחשוב שהקארמה העונה נגדנו. צריך להסתכל על הצד החיובי, שבמחצית הראשונה שיחקנו טוב והיינו צריכים להוביל 0:2. כל עוד יש סיכוי שנישאר, אנחנו נילחם עד הסוף", אמרו במועדון.
מנגד, גם השחקנים עצמם לקחו קשה את ההפסד, כששקט מופתי שרר בחדר ההלבשה בסיום. לאחר מכן החלו לצוץ הביקורות: "קודם כל, אנחנו מתביישים, אנחנו יכולים להאשים את כולם אבל בסוף אנחנו אלו שהיו על המגרש. אנחנו פראיירים. שבוע אחר שבוע הפועל ירושלים מאבדת נקודות ואנחנו לא מצליחים לנצל את זה. מה היינו צריכים כדי לעלות מעל הקו האדום אתמול? בסה"כ נקודה. זה מה שקרה לנו בדיוק לפני הפגרה מול אשדוד".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
(חגי מיכאלי)
מי שזכה לביקורת הוא החלוץ איון ניקולסקו שנמצא בכושר פחות טוב. "משהו לא טוב עובר עליו", אמרו במועדון. "הוא לא פוגע במשחקים האחרונים ואתמול זה ממש היה נראה כאילו הוא לא רוצה לשחק. גם מרכז ההגנה הציג משחק רע, אך החלק האחורי צפוי להישאר זהה גם במשחק הבא מול בית"ר ירושלים, כאשר אור בלוריאן עדיין פצוע ועדי מחרמיץ' ירצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים. בתוך כך, המגן הימני תומר לוי, שנפצע לקראת הסיום ונראה סובל מכאבים, צפוי לעבור ב-48 השעות הקרובות צילום על מנת לשלול קרע בשרירי המותן מה שעלול להשבית אותו עד תום העונה.
היו"ר אבי לוזון, שלא כהרגלו, ישב אמש בתא הכבוד המרוחק, כדי להימנע מלהסית את האש אליו במשחק כה חשוב. מדובר במחזה שלא קרה עד כה, כאשר מעבר לכך, לוזון, שרגיל לרדת לחדר ההלבשה, עזב את האצטדיון עוד לפני תום המשחק, כל זאת דווקא יום לפני שהוא חוגג את יום הולדתו. בסיום המשחק, מחו מספר אוהדים בפני עוזרי המאמן נאור לוזון ומוראד מגמאדוב, כשהאחרון אף נשאר לשוחח ולהרגיע אותם במשך מספר דקות.
3 צפייה בגלריה
אבי לוזון
אבי לוזון
אבי לוזון
(חגי מיכאלי)
בעניין אחר, הקשר עידו שחר בחר להתנצל אמש בפני המאמן הקודם ניר קלינגר, על הדברים שאמר במסיבת העיתונאים ביום חמישי, על כך שהשחקנים חזרו לחייך: "במסיבת העיתונאים ביום חמישי האחרון רציתי להגיד דברים טובים על האווירה של הקבוצה ועל עומר, אבל התקשורת עשתה מזה כותרת. אין לי שום דבר רע נגד ניר והוא עשה עבורי רק דברים טובים. אני מעריך אותו גם כבן אדם וגם כמאמן והוא עשה פה עבודה מצוינת. הוא החזיר את הקבוצה לחיים אחרי שהיא הייתה מרוחקת שש נקודות מעל הקו האדום".