1 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
ערן זהבי סייע לפ.ס.וו איינדהובן לשמור על שאיפות האליפות שלה בחיים, כאשר הבקיע את השער הראשון בקאמבק נגד קמבור בדרך ל-1:2 בליגה ההולנדית. החלוץ הישראלי, שלאחרונה גם זכה בגביע עם קבוצתו, סיכם את ההתמודדות.
“נלחמנו כדי לחזור למשחק ויצרנו הרבה הזדמנויות”, אמר זהבי, “זה גרם לשוויון ואחרי ההפסקה סיימנו את זה. השער שלי היה חשוב מאוד, ואז סיימנו את זה כקבוצה. היה משחק אינטנסיבי, אחרי ניצחון נגד קבוצה כמו אייאקס קשה להתרכז, אבל צריך לחזור מהר לקצב. הראינו אופי וזה מה שהביא את הניצחון. תשעה שערי ליגה? אני מצפה מעצמי ליותר תמיד, אבל בהתחשב בנסיבות העונה, אני חושב שזה בסדר”.
בפ.ס.וו העניקו לישראלי את תואר איש המשחק, כאשר בתקשורת ההולנדית סיכמו וניתחו את ההופעה של החלוץ: “זהבי ניסה במשך דקות ארוכות וחיפש את הרשת, אבל פספס את השער מעמדות מפתח. בסוף הוא כבש, אבל במשך דקות ארוכות לא שותף במשחק. הקצב היה יותר מדי איטי בשביל שקמבור תסתבך”.
ליגיונר אחר, תומר חמד, הפסיד הבוקר עם ווסטרן סידני וונדררס 1:0 לוולינגטון פיניקס בליגה האוסטרלית. החלוץ הישראלי בן ה-34 עלה מהספסל רבע שעה לסיום ולא הצליח לעזור לחבריו שפיגרו החל מהדקה ה-22, אז כבש בן וויין מקרוב את מה שהפך לשער הניצחון של היריבה, אחרי כדור רוחב של דייויד בול. לווסטרן סידני הייתה הזדמנות להשוות, אך סטיבן אוגארקוביץ’ החמיץ פנדל. חמד וחבריו במקום העשירי בליגה.