4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה וניימאר
קיליאן אמבפה וניימאר
קיליאן אמבפה וניימאר
(רויטרס)
אוהדי פאריס סן ז’רמן המשיכו במחאה שלהם למרות הזכייה של הקבוצה באליפות אתמול (שבת) לאחר 1:1 ביתי נגד לאנס. דרך מעט מוזרה לחגוג את התואר, אבל השחקנים נשארו על המגרש בזמן שקהל הקבוצה מעיר האורות חגג מחוצה לו ודווקא אוהדי האורחת היו אלו שנשארו בפארק דה פראנס.
מאז ההדחה הכואבת מליגת האלופות מול ריאל מדריד, נדמה שהקהל לא שכח ולא סלח, כאשר האוהדים קוראים בוז לשחקנים בחלק גדול מהזמן, למשל בירידה להפסקה כשהתוצאה הייתה 0:0. מרקו וראטי התייחס לכך: “לא מבין את הקהל, יש ניצחונות ויש הפסדים, אבל תמיד אנחנו משחקים עם הלב. גם אנחנו מאוכזבים מההפסד לריאל, אבל צריך להמשיך”.
גם מרקיניוס התייחס לאוהדים בסיום: “אסור לשכוח שזה עדיין תואר. האווירה היא בושה, כדורגל זה התשוקה שלנו. צריכים להתמודד עם זה”. קיליאן אמבפה אמר על נושא הקהל: “חגגנו בחדר ההלבשה עם עצמנו, האולטראס מייצגים מיעוט, האצטדיון היה מלא. אני לא מאוכזב, הם רוצים לחגוג, הם לא רוצים לחגוג, עבר חודש. זאת ההחלטה שלהם, הם רוצים לשלוח מסר, הבנו אותו”. על עתידו אמר הכוכב הצרפתי: “שום דבר לא השתנה כרגע ואין לי מה לומר”.
4 צפייה בגלריה
אוהדי פ.ס.ז' מחוץ לפארק דה פראנס
אוהדי פ.ס.ז' מחוץ לפארק דה פראנס
אוהדי פ.ס.ז' מחוץ לפארק דה פראנס
(רויטרס)
מי שעקץ את האוהדים בגדול הוא ניימאר, שאמר לאחר המשחק: “היה הזוי שחלק מהאוהדים עזבו את האצטדיון. קריאות הבוז? הם יתעייפו מזה כי יש לי חוזה לעוד שלוש שנים. הייתה שמפנייה בחדר ההלבשה, אני שמח מהתואר וזה הכי חשוב. הייתה עונה ארוכה וקשה, זכינו וזה מאוד חשוב עבורנו. צריכים לנשום ולנקות את הראש”.
המנהל המקצועי, לאונרדו, התייחס גם הוא לעתידו של אמבפה לאחר המשחק: “נצטרך לקבל הרבה החלטות, הדיונים עם אמבפה קיימים, אנשים נפגשו בדוחא, אבל נאסר אל חלאיפי לא היה שם. קיליאן כרגע חושב, אבל יש דברים שהשתנו. אני רוצה להמשיך פה, עשיתי טעויות ברכש. במדריד בטוחים כבר שלוש שנים שאמבפה יחתום בריאל, אולי הם יותר מדי בטוחים”.
4 צפייה בגלריה
לאונרדו ואמבפה
לאונרדו ואמבפה
לאונרדו ואמבפה
(רויטרס)
בצרפת ממשיכים לעסוק כאמור בסוגיית עתידו של אמבפה וב’לה פריסיאן’ טוענים שפמלייתו של הכוכב שוב הציבה תנאים למועדון: פרויקט מנצח בליגת האלופות, שינוי בעמדת המאמן והמנהל המקצועי והצעה כספית גבוהה. במועדון הבטיחו לחלוץ פרויקט מנצח, כאשר גם ההחלטה להיפרד מהמאמן מאוריסיו פוצ’טינו ומלאונרדו כבר התקבלה בניסיון לשכנע את הצרפתי לחתום על חוזה חדש. לגבי הכסף, בקבוצה מציעים לו משכורת חסרת תקדים של 50 מיליון אירו לעונה במשך שנתיים פלוס אופציה, ומענק חתימה בגובה 100 מיליון אירו.
4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)