2 צפייה בגלריה
היכן ישחק בעונה הבאה? לבנדובסקי
היכן ישחק בעונה הבאה? לבנדובסקי
היכן ישחק בעונה הבאה? לבנדובסקי
(רויטרס)
בבאיירן מינכן חגגו הישג חסר תקדים שלא קרה מעולם בחמש הליגות הבכירות באירופה: 10 אליפויות רצופות. אתמול (שבת) 1:3 של האדומים מול דורטמונד הבטיח סופית את הזכייה בתואר, אך בגרמניה התעסקו קודם כל בעתידו של כוכב הקבוצה רוברט לבנדובסקי, שבעצמו סיפק מספר פנינים שגרמו ללא מעט פרשנויות.
“תהיה בקרוב פגישה, אבל בינתיים לא קרה שום דבר מיוחד. אני גם שם לב למה שקורה והסיטואציה לא קלה לי”, אמר לבנדובסקי. “אני מאמין שמשהו יקרה בקרוב, אני רואה מה כותבים בתקשורת, אבל לא שמעתי על זה בעצמי. אני רק יודע שתהיה בקרוב עוד פגישה, אבל לא יודע מה יקרה. לא דיברנו על העתיד והחוזה שלי, שום דבר מיוחד לא קרה”.
הפולני מאוכזב ומופתע שבפגישה הראשונה שלו עם הנהלת הבווארים בנוגע לעתידו, הנושא של חוזה חדש לא עלה: “שני הצדדים צריכים לרצות שאשאר. האם אני מקבל את הרושם שרוצים שאמשיך? צריכים לשאול את המועדון. זכייה באליפות זה חשוב וצריכים ליהנות מזה. כל עונה היא שונה, השגנו ניצחון ברור והראינו שאנחנו טובים יותר”.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
למרות האכזבה של הפולני, המנהל המקצועי של הבווארים חסן סליהמיצ'יץ' טען: “לא נשקול מכירה של לבנדובסקי תמורת 40-50 מיליון אירו בקיץ. הוא בהחלט יישאר, יש לו חוזה עד 2023”.
תומאס מולר, שכן צפוי להמשיך במינכן, סיכם את האליפות ה-11 בקריירה שלו: “רצינו את זה מאוד. היה הרבה תסכול בימים האחרונים, אבל זה יפהפה להפוך לאלופי גרמניה. ליגת האלופות היא כמובן הדובדבן שבקצפת, אבל הבונדסליגה היא הסיבה שבגינה הקהל מגיע לאצטדיונים”.