2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
(עמרי שטיין)
אחרי שני ניצחונות רצופים על מכבי ת"א בליגת העל ובחצי גמר גביע המדינה, הפועל ב"ש תוכל להתקרב עד כדי ארבע נקודות בלבד ממכבי חיפה שהובסה אתמול (שבת) 3:0 על ידי מכבי נתניה. הדרומיים יתארחו ב-20:15 אצל בני סכנין כשהם יודעים שניצחון יחזיר אותם לחיים במאבק האליפות, כשבועיים לפני המשחק מול המוליכה בטרנר.
למרות זאת, בב"ש מעדיפים שלא לעסוק בפער מהפסגה. "פעם אחת לא שמים אותנו במאבק האליפות ופעם כן, הפער מחיפה לא מעניין, אנחנו צריכים לנצח", אמרו בבירת הנגב, "המבחן שלנו הוא להסתכל רק על בני סכנין ולנסות לחזור עם כל הנקודות. לא ניצחנו בדוחא חמש שנים, אז פשוט זה לא יהיה". במועדון מצפים מהשחקנים לשחק אפילו עם מחויבות יותר גדולה כעת ולא יאהבו לראות ירידת מתח אצל השחקנים.
המאמן אליניב ברדה ביצע מספר שינויים בהרכב. אריאל הרוש יפתח בין הקורות, בעוד חוליית ההגנה תורכב מאור דדיה, חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד, מיגל ויטור ואביב סולומון. דוד קלטינס ורועי גורדנה ישחקו במרכז המגרש, כשרמזי ספורי, יוג’ין אנסה ורותם חטואל יעלו בהתקפה.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(איציק בלניצקי)
ברדה דרש מהשחקנים באסיפה לרדת לקרקע אחרי ההעפלה לגמר הגביע. "אם תגיעו נינוחים ולא תשכחו את יום רביעי (הניצחון על מכבי בגביע), ייראו את זה על כר הדשא", אמרו בקבוצה לשחקנים. את האימון המסכם העביר ברדה אתמול לעיני הבעלים אלונה ברקת, שחזרה מחופשה פרטית בארה"ב. הקבוצה יצאה הבוקר לבית מלון בטבריה, שם תשהה עד המשחק, ובב"ש מקווים שלא ייתקלו בבעיות כפי שהיה בסיבוב הראשון, אז המשחק מול סכנין היה בסכנת ביטול בגלל ליקויים באצטדיון.
ב"ש תצטרך להסתדר ללא מריאנו בריירו המוצהב וגם ללא ניקיטה רוקאביצה ואיתי שכטר הפצועים, שמתקרבים לחזרה. הלדר לופס שירד פצוע בשריר האחורי אחרי חצי גמר הגביע, בספק, כמו גם דנילו אספרייה שלא חש בטוב ביומיים האחרונים. אם האחרון לא יהיה כשיר לבסוף, המגן הימני של קבוצת הנוער, חאלד זייד, ייכלל בסגל במקומו לראשונה. גם רום אליגון בסגל אחרי שכבש צמד ב-1:2 של הנוער על הפועל רעננה.