3 צפייה בגלריה
לה גאזטה
לה גאזטה
לה גאזטה
(צילום מסך)
מאבקי הצמרת באיטליה ממשיכים להיות רותחים. אתמול (שבת) אינטר אירחה את רומא, המשיכה את המסע שלה לעבר שמירה על התואר, בעוד הזאבים רצו להתברג במקום המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. הנראזורי יצאו עם 1:3 משכנע, תפסו את פסגת הטבלה על חשבון מילאן (שתשחק מול לאציו, 21:45) והנחילו לקבוצה מהבירה הפסד ליגה ראשון מאז התשיעי בינואר.
העיתונאים בארץ המגף בחרו את הכותרות: “עקיפה של הנראזורי לליליה אחד, איך מילאן תגיב? המשחק שלה מול לאציו – כמו גמר”. מי שתפס את רוב תשומת הלב היה ז’וזה מוריניו, מאמן רומא שאימן בעבר את המועדון ממילאנו וזכור לטובה בסן סירו. “המיוחד” זכה לקבלת פנים חמה כשהכרוז קרה בשמו והקהל הביתי הריע לו במחיאות כפיים סוערות ושר לו שירי עידוד”.
מוריניו, שלא הפסיד עם הזאבים בליגה מאז ה-4:3 ליובנטוס לפני שלושה חודשים, אמר לאחר המשחק: “נחמד שאנשים לא שוכחים ושאני רצוי כאן. יום אחד אני רוצה לחזור לרומא ולקבל קבלת פנים דומה. אני אוהב את אינטר ואינטר אוהבת אותי, עכשיו אני יכול להגיד שהייתי רוצה שהיא תזכה באליפות. היא הקבוצה הכי חזקה בליגה מבחינה טקטית, טכנית ופיזית. כדי לנצח אותם אנחנו צריכים להיות מושלמים, במקום זאת היינו טובים, אבל לא מושלמים כי בסוף המחצית הראשונה איבדנו את הפוקוס שלנו. עם זאת, אם אני צריך להפסיד אחרי שלושה חודשים, אני מעדיף לעשות את זה מול אלה שחזקים מאיתנו”.
3 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו וניקולו זאניולו
ז'וזה מוריניו וניקולו זאניולו
ז'וזה מוריניו וניקולו זאניולו
(רויטרס)
מילאן תצא לאולימפיקו במטרה לשוב למקום הראשון על חשבונה של יריבתה העירונית, שכן היא עם 71 נקודות לעומת 72 של הכחולים-שחורים, אך תהיה בסיום הערב עם משחק עודף לעומת הנראזורי. היא מגיעה לאחר התבוסה הצורמת 3:0 לאותה אינטר בדרבי בחצי גמר הגביע, אך נמצאת בתקופה מצוינת שכן לפני המשחק היא לא הפסידה ב-13 משחקיה האחרונים בכל המסגרות. התכולים לעומת זאת בתקופה פחות יציבה, מגיעים מהמקום השביעי ורוצים להתברג בשישייה הראשונה על מנת להיות באירופה בעונה הבאה.
מי שצפוי לחזור לסגל של האדומים-שחורים הוא זלאטן איברהימוביץ’ ,שלא שיחק מאז תחילת החודש, כשגם אנטה רביץ’ יעמוד לרשותו של סטפנו פיולי לאחר שנעדר במשחקים האחרונים. החדשות הרעות מגיעות מכיוונו של איסמעל בנאסר שלא כשיר למפגש.
3 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ' נכנס למשחק
זלאטן איברהימוביץ' נכנס למשחק
זלאטן איברהימוביץ' נכנס למשחק
(רויטרס)
פיולי אמר לקראת המשחק: “זלאטן הוא נקודת האור של הקבוצה. יש לו כוח בלתי נגמר והוא רוצה לעשות הכל בכדי לסייע לנו. לאציו קבוצה עם פוטנציאל התקפי גדול ונצטרך להציג יכולת טובה. זה נכון שאנחנו לא כובשים הרבה אבל מה זה משנה כל עוד אנחנו בפסגה”.