3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ' ואנריק סבוריט
מלאדן קרסטאיץ' ואנריק סבוריט
מלאדן קרסטאיץ' ואנריק סבוריט
(שחר גרוס)
אחרי ההפסד להפועל ב”ש בגביע וכשהמקום בפסגה רחוק, במכבי ת”א מבינים שהעונה פחות או יותר הסתיימה. יחד עם זאת, מצפה לצהובים עוד משימה חשובה ויוקרתית במיוחד – ניצחון נוסף על הפועל בדרבי. מאמן הצהובים מלאדן קרסטאיץ’ והמגן אנריק סבוריט דיברו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הערב (שני) ב-20:30.
המאמן מלאדן קרסטאיץ’ פתח ואמר: “איך אני מרגיש? לא מתרכז בעצמי, אני לא רלוונטי. חושב רק על המשחק הבא וזה שאחריו. הדרבי? מצד אחד יש את המסורת אבל משחקים כאלה הם תמיד 50:50. זה משחק גדול, עם הרבה יוקרה. זו הסיבה שלא צריך לדבר על מוטיבציה. שתי הקבוצות יהיו מלאות מוטיבציה. הפסדנו במשחקים הקודמים (ליגה וגביע), אבל השחקנים יודעים שזו העבודה שלהם, לתת 100 אחוז במשחק. אנחנו ניתן את הטוב ביותר שלנו עבור המועדון והאוהדים, האוהדים הטובים בישראל”.
המאמן המשיך: “שחקן מרכזי בהפועל? זו קבוצה קומפקטית וטובה, הם מסוכנים מאוד כקבוצה. השחקנים שלנו יודעים מה העבודה שלהם ונבוא כדי לנצח אחרי שני הפסדים. הגביע? זה לא קל, רצינו לשחק בגמר. עכשיו אנחנו מתרכזים בליגה ונעשה את הטוב ביותר שלנו. הדבר הכי חשוב מבחינתנו הוא המשחק הבא, מחר. את כל שאר הדברים נשאיר בצד".
3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(שחר גרוס)
המגן הספרדי אנריק סבוריט אמר: “מאכזב לסיים עונה בלי תואר. כולם רוצים לזכות בתארים בכל שנה, אבל לפעמים בכדורגל אתה לא לוקח כלום. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד, זו העבודה שלנו. יש לנו עוד 6 משחקים, אנחנו מכבי, הקבוצה הגדולה בישראל ואנחנו צריכים לנצח בכל משחק”.
3 צפייה בגלריה
אנריק סבוריט
אנריק סבוריט
אנריק סבוריט
(שחר גרוס)
"הדרבי? במשחקים כאלה אין פייבוריטית", המשיך סבוריט, "דרבי זה משחק גדול עבורנו. אנחנו יודעים שצריך לתת 100 אחוז כדי לקחת 3 נקודות. זה משחק שמגיע בזמן טוב. אחרי שלא ניצחנו מספר משחקים זה רגע נהדר לקחת 3 נקודות עבור האוהדים וגם בשביל הביטחון של הקבוצה. העמדה שלי? אמרתי בעבר, לא אכפת לי. אני רוצה לשחק תמיד ולפתוח בהרכב ולא אכפת לי מהעמדה אלא מהקבוצה, זה מה שחשוב".