2 צפייה בגלריה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
(רויטרס)
במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, סלטיק התארחה אצל רוס קאונטי במסגרת המחזור ה-34 של הליגה הסקוטית, וגברה עליה 0:2 בזכות שערים של קיוגו פורואשי וג’וטה. הקבוצה הירוקה התאוששה מההפסד בגביע לריינג’רס, ורגע לפני שתתמודד מולה שוב, הפער בצמרת בניהן גדל. ליאל עבדה זכה ל-30 דקות משחק, בעוד ניר ביטון לא נכלל בסגל.
כבר מהפתיחה היה אפשר לראות את עדיפותה של הקבוצה האורחת. מספר החמצות של ג’וטה ומהאדה נעצרו אצל שוער המארחת, שנכנע לפורואשי בדקה ה-12 לאחר שג’וטה בישל לו מהאגף. סלטיק המשיכה ללחוץ את שער היריבה אך לא השכילה לכבוש עד לסיום המחצית.
החצי השני של המשחק התנהל בצורה רגועה יותר מהראשון. מוליכת הליגה הורידה את הרגל מהגז, רוס קאונטי מנגד לא הצליחה לייצר מצבי הבקעה משמעותיים. עבדה עלה לשחק במקומו של כובש השער בדקה ה-63, ותשע דקות לאחר מכן רשם מצב הבקעה טוב, אך פגש רק את הרשת החיצונית. הישראלי היה שותף לשער השני של לאחר שמסירה שלו הגיעה ליאקומאקיס אשר בעט למשקוף השער, ג’וטה ניצל את הריבאונד וכבש מקרוב.
2 צפייה בגלריה
גיאורגיוס יאקומאקיס כובש
גיאורגיוס יאקומאקיס כובש
גיאורגיוס יאקומאקיס כובש
(רויטרס)
עבדה וקבוצתו שבו למסלול הניצחונות לאחר ההפסד הכואב בגביע הסקוטי, הגדילו את הפער בצמרת הליגה מריינג’רס לשש נקודות, כשבמחזור הבא שתי הקבוצות התמודדו האחת מול השנייה, זהות האלופה תוכל להיקבע דווקא באולד פירם היוקרתי.

מחצית ראשונה:

דקה 12, שער! סלטיק עלתה ל-0:1: החלוץ קיוגו פורואשי התכבד בשער הראשון במשחק מבישול של ג’וטה.
דקה 42: ג’וטה היה קרוב לבישול שני לאחר כדור רוחב נהדר מצד ימין שהגיע ישירות לדייזן מאהדה שבעט מהאוויר, אך הבעיטה שלו נעצרה על ידי השוער שהדף לקרן.

מחצית שנייה:

דקה 63: ליאל עבדה עלה לשחק במקומו של כובש השער, קיוגו פורואשי.
דקה 72: עבדה כמעט וכבש את השני של סלטיק. כדור רוחב חזק של טיילור מצד שמאל הגיע לחלוץ הישראלי, שבעט חזק אך פגש את הרשת החיצונית של קאונטי.
דקה 87, שער! סלטיק עלתה ל-0:2: כדור חוץ מצד ימין הגיע לישראלי, שבמסירה חכמה מצא את יאקומאקיס במרכז הרחבה. החלוץ היווני בעט למשקוף ואת הריבאונד ניצל ג’וטה שכבש מקרוב וחתם את תוצאת המשחק, 0:2 לסלטיק.