2 צפייה בגלריה
אליאל פרץ. דף חדש
אליאל פרץ. דף חדש
אליאל פרץ. דף חדש
(אינסטגרם)
# הנציג הישראלי הראשון ששיחק היום (ראשון) ברחבי אירופה היה אלי דסה, אך על אקס מכבי תל אביב וקבוצתו עבר משחק פחות טוב – ויטסה ארנהם הפסידה 1:0 בחוץ מול ווילם 2 מתחתית הטבלה בליגה ההולנדית. המגן הימני, שנמצא בעונה מרשימה, פתח בהרכב ורשם 90 דקות מלאות, כאשר קבוצתו נמצאת במקום השישי עם 44 נקודות אחרי 30 משחקים.
# באוסטריה, תאי בריבו שעלה כמחליף ואליאל פרץ רשמו משחק מצוין ועזרו לקבוצתם וולפסברגר לנצח 2:3 דרמטי את אוסטריה קלגנפורט. פרץ בישל את הראשון בדקה ה-37 למריו לייטגב שאיזן את התוצאה אחרי שער של מרקוס פינק. בדקה ה-47, הקשר בעצמו עלה על לוח התוצאות אחרי שכבש, פינק הצליח להשוות אך בדקה ה-73 פרץ הנפלא כבש את שער הניצחון של קבוצתו. וולפסברגר עלתה למקום החמישי כשעקפה את קלגנפורט והיא רחוקה רק נקודה מראפיד וינה השלישית.
# בליגה הספרדית השנייה, שון וייסמן השלים 77 דקות ב-0:1 של ויאדוליד על מירנדס. החלוץ הישראלי כאמור פתח ב-11 של קבוצתו ואמנם לא כבש הפעם, אך הסגולים עשו את שלהם עם ניצחון שמציב אותם במקום השני בטבלה שממנו עולים אל ‘לה ליגה’.
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שון וייסמן
(La Liga)
# בבלגיה, ליאור רפאלוב וקבוצתו אנדרלכט פגשו את סט. גילויס במחזור הראשון של הפלייאוף העליון, אך התקשו להתמודד מול מוליכת הטבלה ונכנעו 3:1. בארט ניוקופ (דק’ 2) ודנטה ואניצר (דק ‘12) העלו את הקבוצה מהפסגה ל-0:2 בשלב מוקדם. ג’וש קולן עוד הספיק לצמק בדקה ה-26, אבל קאורו מיטומה קבע את תוצאת ההתמודדות עם שער בדקה ה-52. רפאלוב השלים 69 דקות, אך לא הצליח למנוע את ההפסד.
# יונס מלדה היה עד לדרמה גדולה כבר במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון בליגה הבלגית, אך מהצד הלא נכון. הישראלי של גנט עלה מהספסל בדקה ה-80 בתוצאה של 0:0 בקרב מול גנק, אך קבוצתו ספגה שער דרמטי בדקה ה-91 ואיבדה נקודות יקרות בפסגה. בכך, גנק רחוקה שתי נקודות בלבד מגנט, ששיחקה מהדקה ה-35 בעשרה שחקנים.