1 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(La Liga)
זהו, אפשר להגיד את זה באופן סופי – ריאל מדריד תהיה אלופת ספרד לעונת 2021/22. אמנם זה עוד לא רשמי, אך ה-1:0 של ברצלונה לראיו ואייקנו אמש (ראשון) חתם את העונה בלה ליגה כשלמעשה הבלאנקוס זכו מעשית באליפות עם יתרון של 15 נקודות על הקטלונים, כשנותרו 15 נקודות בקופה. בכך, יוכלו שחקניו של קרלו אנצ’לוטי להבטיח רשמית את התואר במחזור הבא, בשבת הקרובה מול אספניול בסנטיאגו ברנבאו.
מאמן ברצלונה, צ’אבי, אמר בסיום: “לא היינו עצמנו במחצית הראשונה. במחצית השנייה השתפרנו, ניסינו והכדור לא רצה להיכנס. הגיע לנו יותר. לא חסר לנו אופי, צריך להתחיל טוב יותר את המשחקים. אני כועס, עצבני ומאוכזב, איבדנו הזדמנות פז. לראיו הייתה הזדמנות וחצי ושוב חזרה בעיית האפקטיביות. הסתבכנו”.
המאמן הוסיף: “אני לא ראיתי אם היה פנדל על גאבי או לא, אבל השופט צריך לבוא ולדבר כאן. אני טעיתי כמאמן, נתתי הכול אבל לא הצלחתי לתת לשחקנים מוטיבציה לשנות את המשחק. יהיה חוסר כבוד להאשים אחרים, לא אשיג כלום מלדבר על שופטים, אני מאמין בכנות שלהם, גם הם צריכים לדבר כמו שהמאמנים מסבירים את עצמם”.
סרחיו בוסקטס המאוכזב שיתף את תחושותיו בסיום הפסד נוסף: “נדרש מאיתנו המון כדי לנצח משחקים בבית, אנחנו מוותרים מהר מאוד וזה גורם לנו לרדוף. כשאתה לא אפקטיבי בהתקפה זה עולה לך פי שתיים. פנדל על גאבי? מהעמדה שלי לא ראיתי את זה טוב, אבל אם השופט לא נותן, אי אפשר לעשות עם זה כלום”.
ג’ורדי קרויף בחר להתייחס לעתידו הלא ברור של פרנקי דה יונג, שכעס מאוד לאחר החילוף שלו וירד ישירות לחדר ההלבשה: “פרנקי הוא שחקן מוערך מאוד במועדון ואנחנו לא מתכננים למכור אותו”.