2 צפייה בגלריה
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
(שחר גרוס)
עכשיו זה רשמי. אחרי הניצחון החשוב על מכבי פתח תקווה, החבורה של רן בן שמעון נשארה אתמול (ראשון) באופן סופי בליגת העל לאחר שניצחה 2:3 בנתניה את הפועל חדרה. בכך, אשדוד עלתה למקום התשיעי כשבמאזנה 36 נקודות, 12 יותר מהפועל נוף הגליל שמתחת לקו האדום, כשנותרו עוד 9 בקופה.
"יש לנו הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה", אמרו במ.ס. אשדוד. "נתנו הזדמנות ללא מעט שחקנים בהרכב שלא קיבלו דקות העונה, רובם הצליחו לקחת אותה. אפילו שהניצחון על מכבי פתח תקווה הרגיע, עכשיו אפשר רשמית להירגע ולהתחיל להסתכל על הטעויות שעשינו ואיך אנחנו מתקנים אותם בעתיד. יש לנו עדיין עוד מטרות וכל השחקנים ייבחנו לקראת העונה הבאה".
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון יכול להיות מרוצה מההופעה של הקבוצה שלו, למרות חלקים בהם דווקא הפועל חדרה שלטה בכדור. מי שזכה למחמאות באשדוד היה הבלם הצעיר ג'ורג' דיבה שקיבל דקות ראשונות אחרי תקופה ארוכה בה היה פצוע. גם מוטי ברשצקי שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה זכה למחמאות, בקבוצה החמיאו גם לצעירים עוז בילו ובר נתנאל, כאשר האחרון בישל נהדר את שער השוויון לבריהון.
בקבוצה מאמינים שחמודי כנעאן יוכל להיות כשיר למשחק הקרוב נגד קריית שמונה, נואף בזיע ומונטרי קמהאני, שסבל מרגישות בברך, גם כן צפויים להיות כשירים. טימותי אוואני, שנמצא בחו"ל מסיבות משפחתיות, ביקש לחזור לקראת סוף השבוע.
בעיר הנמל כבר החלו את ההכנות לקראת העונה הבאה ויאיצו זאת בשבועות הקרובים. למרות שמנסים לקשור מחדש את רן בן שמעון להפועל באר שבע, המאמן וגורמים באשדוד מצהירים שהוא יישאר על פי חוזהו גם בעונה הבאה. לא מעט שחקנים יצאו בהשאלה מאשדוד לקבוצות מהליגה הלאומית ויחזרו בקיץ לפתיחת האימונים, אבל לא כולם ימשיכו לאחר מכן. השמות החמים שבאשדוד רוצים להחזיר הם גיא דהן המושאל להפועל א.א. פאחם בה כבש 13 שערים וחמזה מוואסי המושאל לאדומים אשדוד בה כבש 9 שערים.
2 צפייה בגלריה
גיא דהן כובש
גיא דהן כובש
גיא דהן כובש
(עמרי שטיין)