5 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגגים
(רפי בן חקון)
שביעות רצון בהפועל ירושלים לאחר הניצחון 69:76 אמש (ראשון) על הפועל חולון במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל. חניכיו של יותם הלפרין פתחו נהדר את המשחק וסיפקו תצוגה הגנתית מרשימה בדרך ליתרון בן 16 נקודות כבר ברבע השני.
"ההגנה פה ניצחה את המשחק", הבהירו אצל האדומים מהבירה. נועם דוברת וג'יילן אדאמס זכו למחמאות בסיום, כשעל הראשון אמרו כי ההגנה שלו הייתה פשוט פנטסטית. הניצחון של הפועל ירושלים אמש היה ה-18 במספר וכעת, הפועל ירושלים מדורגת במקום הראשון, עם שני ניצחונות יותר ממכבי ת”א ששיחקה משחק אחד פחות.
"נראינו כמו קבוצה", אמרו בסביבת המועדון לאחר הניצחון המרשים, שכאמור היה בסימן הגנתי מובהק. 39 נקודות קלעה הפועל חולון במחצית הראשונה, במחצית השנייה קבוצתו של יותם הלפרין הצליחה להדק את ההגנה עוד יותר והתוצאה הייתה 30 נקודות נוספות בלבד.
בקבוצה, כאמור, היו מרוצים מאוד מדוברת ואדאמס, אך יכולתו הטובה של סולימאן בריימו בשני צידי המגרש לא נעלמה מעיניהם של אנשי הצוות שהתרשמו מכך שלמרות המאמץ ההגנתי על כריס ג'ונסון, הוא הצליח לתרום גם בצד ההתקפי.
הפועל ירושלים שמרה, אך היא נתקלה גם במשחק הגנה טוב של חולון ובמועדון הודו "לא הגענו למספרים שלנו כי חולון קבוצת הגנה טובה”. 76 נקודות היו לאדומים, במשחק שבו הדברים התחברו לדוברת גם בהתקפה.
5 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס חוגג
ג'יילן אדאמס חוגג
ג'יילן אדאמס חוגג
(חגי מיכאלי)
אי ג'יי רולנד סיפק משחק בכורה מחודשת לא רע בכלל בסך הכול ובירושלים הוסיפו: "ברבע הראשון היו ריקודים על הפרקט", עת שראו את הקבוצה רצה לרבע ראשון מוחץ של 13:26. חולון הצליחה לחזור עד לכדי מרחק נגיעה אך בירושלים לא התרגשו ושייכו את הנפילה בצד ההגנתי לחילופים שיצרו חוסר איזון.
5 צפייה בגלריה
רפי מנקו שומר על אי ג'יי רולנד
רפי מנקו שומר על אי ג'יי רולנד
רפי מנקו שומר על אי ג'יי רולנד
(רפי בן חקון)
"חולון קיבלה שחמט, היום הייתה הגנה של מקום ראשון", סיכמו בירושלים את היכולת שהרשימה את אנשי הקבוצה, שהוסיפו כי למרות שהוציאו את הקבוצה מהשטף שלה בשלב מסוים, היא עדיין ידעה לעשות את מה שעליה לעשות בדרך לניצחון, וכי זהו אחד המדדים לקבוצה טובה. המשחק אמש היה משחק הבית האחרון של הלפרין וחניכיו במסגרת הבית העליון וכעת מצפים להם שני משחקי חוץ בתל אביב, מול אלופת המדינה, ובהרצליה מול מחזיקת הגביע.
נועם דוברת אמר לאחר המשחק: "שיחקנו היום נגד קבוצה מאוד חזקה שהוכיחה כבר את האיכויות שלה והראתה מה היא יודעת לעשות, אבל הגענו מוכנים, עשינו עבודה מצוינת בעיקר הגנתית מול השחקנים שלהם למרות שהם קלעו כמה זריקות קשות. גם ברגעים שהם חזרו למשחק ידענו ללכת לדברים שלנו ולהשיג את הניצחון הזה".
5 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד שומר על נועם דוברת
ג'ו רגלנד שומר על נועם דוברת
ג'ו רגלנד שומר על נועם דוברת
(רפי בן חקון)
דוברת המשיך: "ברבע הראשון פשוט לקחתי את הזריקות שלי והכדורים נכנסו, זה תמיד כיף שהכדורים נכנסים, באמת נהניתי לאורך כל המשחק, לשחק פה בבית עם אווירה כזאת זה מטורף, לא בכל משחק יש אווירה כזאת וזה כיף לשחק עבור האוהדים כשיש דחיפה כזאת, שמח שהצלחנו להביא את הניצחון הזה גם בשבילנו וגם בשביל האוהדים”.
השחקן הוסיף: “זה לא מוזר, בסופו של דבר זה כדורסל ואין גיל על המגרש, כולם שחקני כדורסל וצריכים להיות על אותו דף. אי ג'יי הוא בנאדם מדהים ומהקצת שיצא לי להכיר אותו זה לא מסובך בכלל לשחק איתו. ברבע הראשון באמת קלעתי את הנקודות שלי ובהמשך המשחק אני שמח שהצלחתי לתרום לקבוצה בדרכים אחרות כמו הגנה, זה מה שהביא לנו את הניצחונות, אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה לעשות את זה. אנחנו קבוצה שדי מבוססת כל ההגנה שלנו, ואם נעשה את זה בכל משחק אז נוכל לנצח את כולם".
לסיום התייחס למאמנו ואמר: "הזכרת את יותם אז אני אגיד שמאוד כיף לי לשחק תחתיו, אני מצליח ללמוד ממנו ומהניסיון שלו ומקשיב לדברים שהוא נותן לי ומרגיש שזה משפר אותי. אני גם מרגיש ככה, אנחנו באותו ראש, זאת באמת העמדה שאני יכול לתת את המיטב שלי בה ופשוט לעוף עם זה קדימה".
5 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רפי בן חקון)