2 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג וכותרת ה'ספורט'
פרנקי דה יונג וכותרת ה'ספורט'
פרנקי דה יונג וכותרת ה'ספורט'
(האתר הרשמי של ברצלונה)
“אסון”, כך מתארים בקטלוניה את ההפסד 1:0 של ברצלונה לראיו וייקאנו, שהיה השלישי ברציפות בבית באותה עונה, נתון חסר תקדים של הקבוצה. המשבר של צ’אבי מחריף ובספרד לא מבינים לאן נעלמה הקבוצה שלא מזמן ניצחה 0:4 את ריאל מדריד בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו. האליפות, בכל מקרה ואם זה לא היה ידוע עד עכשיו, הלכה סופית. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, סלקום TV ופרטנר TV.
בבארסה היו טענות לפנדל על גאבי בתוספת הזמן, ובכלל מאוד התעסקו עם נושא השיפוט הפעם, אבל זה לא תירוץ. השופט איסידרו דיאס היה דמות מרכזית הפעם כאשר בחר להרחיק שני אנשי צוות בברצלונה, אחד מהם הוא קרלוס נבאל האגדי עליו נכתב בדוח שהוא דפק על דלת השופט במהלך ההפסקה כדי למחות.
גם ג’ורדי דוראן, איש צוות נוסף של הקטלונים, הורחק לאחר מחאה, כאשר צ’אבי קיבל כרטיס צהוב אחרי שבדו”ח נכתב עליו: “עזב את האזור הטכני וניגש לשופט הרביעי כדי להביע מחאה על אחת מההחלטות שלי”. בסופו של דבר צ’אבי יצא מתוסכל וטען שהשופט צריך לדבר בעצמו ולהסביר מדוע התעלם מהפנדל.
ואיך הגיבו בתקשורת? ובכן, ב’ספורט’ כאמור קראו למשחק אסון ופירטו: “איפה הקבוצה מה-0:4 בברנבאו? ברצלונה שוב נפלה בקאמפ נואו, הפעם מול קאדיס שחיקתה במדויק את התוכנית של קאדיס. חניכיו של צ’אבי פספסו הזדמנות לסגור את המקום בליגת האלופות, במשחק בו השופט היה דמות מפתח”.
ב’אס’ הוסיפו: “ברצלונה תצטרך לסבול כדי להיכנס לליגת האלופות”. גם ב’מארקה’ התייחסו למפלה: “ברצלונה מחוקה וריאל רחוקה נקודה מאליפות. הירידה מאז ה-0:4 בברנבאו על טבעית, הקבוצה הזכירה את זו מהסיבוב הראשון. ריאל היא זאת שניצחה בקלאסקו בברנבאו, כי בארסה נפלה מאותו הרגע”.
2 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
(אינסטגרם)
בתוך כך, בספרד הבליטו את העצבים של פרנקי דה יונג על רקע ההתעניינות ממנצ’סטר יונייטד. ההולנדי, שלא יימכר בקיץ, כעס כאשר צ’אבי החליף אותו בדקה ה-60 וירד מיידית לחדר ההלבשה כאשר הוא בקושי הסתכל על הספסל. בהמשך חזר לספסל וישב שם עד סיום המשחק.