3 צפייה בגלריה
פרדריק בורדיון ואדם סמית'
פרדריק בורדיון ואדם סמית'
פרדריק בורדיון ואדם סמית'
(רפי בן חקון)
"כל הזמן היה חסר לנו גרוש ללירה", אמרו אמש (ראשון) בהפועל חולון לאחר ההפסד להפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל. במועדון ראו את ירושלים פשוט מתנפלת על המשחק מהשנייה הראשונה, ולמרות זאת הצליחה לעמוד במספר יעדים אותם הציבו הסגולים לקראת המשחק בפיס ארינה, רק שבתום 40 דקות של כדורסל, קבוצתו של גיא גודס ספגה את הפסדה ה-10 במספר העונה במסגרת המקומית, והשלישי העונה להפועל ירושלים.
במועדון היו שבעי רצון מכך שהצליחו להגביל את קבוצתו של יותם הלפרין על 76 נקודות, כמו גם בקרב על הלוחות בו ניצחה הקבוצה, וזאת כאשר הנתון עליו הם שמו דגש – ריבאונד ההתקפה. שבעה כאלו היו לקבוצה מהבירה, ואם לא היה די בכך גם את ג'יילן אדאמס הסגולים צהובים הצליחו להוריד אותו מתחת לממוצעים שלו.
"חלק מהדברים עבדו", אמרו במועדון. יחד עם זאת, 15 איבודי כדור הפכו ל-27 נקודות בצד השני ובצד ההתקפי הדברים לא כל כך זרמו עבור גודס שאיבד את פרדריק בורדיון שנפצע בברכו, כשחומרת פציעתו תתברר בהמשך.
"לא משחק אידאלי, לא הצלחנו לעצור את השלשות שלהם, הם קלעו באחוזים יפים", הוסיפו בחולון על הבעיות שפגעו בהן במהלך המשחק והודו "עם 25% לשלוש אי אפשר לנצח שם משחקים, הם עשו עבודה הגנתית נהדרת ואילצו אותנו לשחק אחד על אחד".
הסגולים מסרו במשחק בסך הכל תשעה אסיסטים. בסביבת הקבוצה סימנו את "הדברים הקטנים" בתור מה שפגע אנושות בסיכויים שלהם להשלים קאמבק מרשים לאחר שכבר פיגרו ב-16 נקודות במהלך הרבע השני.
3 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון מאוכזב
כריס ג'ונסון מאוכזב
כריס ג'ונסון מאוכזב
(רפי בן חקון)
“הראינו אופי", סיכמו במועדון על משחק שבו ציינו כי לא היה להם סיכוי רב לנצח בו לאור אחוזי הקליעה. כעת בחולוניה מכוונים לסיים במקום השלישי את הבית העליון ולשם כך הם יצטרכו לנצח את שני המשחקים שנותרו להם.
עמית שרף אמר לאחר המשחק: "חושבים שהמשחק הקודם היה פספוס גדול שלנו, שיחקנו מצוין ופספסנו אותו בכמה דקות של חוסר ריכוז. ירושלים לא סתם מובילה את הליגה עם מאזן 1:13 בבית ומשחקת עם המון ביטחון, נועם הכניס את כל הקבוצה לקצב, זה שיעור חשוב, זה גם שיעור לפלייאוף. יש משמעות יותר גדולה לבית, יש לנו בית מאוד חזק עם קהל מדהים”.
3 צפייה בגלריה
עמית שרף
עמית שרף
עמית שרף
(איציק בלניצקי)
שרף הוסיף: “יש דמיון לעונה שעברה ברגע שכוח האש עובר לגארדים ומשחקים בלי 5 אמיתי, אבל יש לנו את הכלים, גם סטיב. אני רוצה לתת את כל ההערכה לגליל ולירושלים, בבית העליון אתה מתכונן לכל משחק ומוכן אליו, הקבוצות הטובות יודעות למצוא את הדרכים לנצח, מצאנו את זה בחודש וחצי האחרונים, הרגשנו את העוצמות בקבוצה, היום וגם בגליל לא, הובלנו 35 דקות וזה לא היה אופייני שהפסדנו. הייתה לנו מנוחה של שמונה ימים, לא שיחקנו בחמש הדקות הראשונות".