2 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מרקו בלבול
(חגי מיכאלי)
אחרי שאתמול (ראשון) הפועל חיפה ואלישע לוי הודיעו רשמית שהם מסיימים בתום העונה את ההתקשרות, בכרמל יחלו היום לעסוק בסוגיית המאמן לעונה הבאה כאשר האלטרנטיבה המועדפת של המועדון היא לבחור במרקו בלבול.
האחרון, ששמו כבר נקשר יותר מפעם אחת כמועמד להצטרף, מעוניין במשרה ועכשיו ונראה שאם הצדדים יגיעו להבנות בלבול ייצא לדרך ויתחיל בעבודה. “בלבול הוכיח בעבר הלא רחוק מה הוא הצליח לעשות במכבי חיפה, כאשר החל בתהליך עיצוב המערכת שם וגם הצליח להוכיח שהוא יודע לטפל ולטפח שחקנים צעירים, דבר שאמור להיות חשוב מאוד עבורנו, כי אנחנו חייבים לשנות לעומק את הסגל שהולך ומתבגר אצלנו. יכול לבנות אותנו מחדש”, אמרו בחיפה.
בסיום האימון קיימו אלישע לוי ויואב כץ אסיפת שחקנים במהלכה הודיעו על ההחלטה להיפרד בסיום העונה. כץ החמיא לאלישע על אישיותו ואמר שאלמלא הפציעות הרבות שפקדו השנה את הקבוצה ייתכן והיא הייתה משיגה את המטרות שלה ומגיעה לפלייאוף העליון.
2 צפייה בגלריה
יואב כץ ואלישע לוי
יואב כץ ואלישע לוי
יואב כץ ואלישע לוי
(באדיבות הפועל חיפה)
אחת הסוגיות שהאדומים יצטרכו להכריע היא לגבי מימוש האופציה על אלן אוז'בלט בסכום של 200 אלף יורו. אמנם לחיפה יש מספיק זמן, עד תום מאי, כדי לקבל החלטה בנושא, אבל כדי שזה יקרה כץ יצטרך לדון עם החלוץ על שדרוג שכרו, אחרי שהוכיח מעל כל ספק שמדובר ברכש מוצלח. המאמן החדש שיבחר יצטרך להיות האיש שיקבע לגבי הזרים האחרים איזיצ'ווקו אנתוני ומתיאה ליואיץ', סאקו טורה בכל מקרה אינו צפוי להמשיך.