2 צפייה בגלריה
שחקני ניו אורלינס חוגגים
שחקני ניו אורלינס חוגגים
שחקני ניו אורלינס חוגגים
(רויטרס)
פלייאוף ה-NBA הבטיח ולפחות עד עתה מקיים בגדול. הלילה (בין ראשון לשני) ניו אורלינס פליקנס סיפקה עוד רגע קסם כשניצחה 103:118 את פיניקס סאנס והשוותה ל-2:2 את הסדרה. מי שסיימה עם המאזן הטוב בליגה והציגה כדורסל מופתי בעונה הסדירה לא הסתדרה עם חסרונו של דווין בוקר ובסדרה קלה על הנייר היא ממש לא מלקקת דבש.
האווירה ביציעי ה’סמות’י קינג סנטר’ הייתה רותחת ודחפה את הפליקנס למחצית שנייה נפלאה התקפית ובמיוחד הגנתית.את מירב המחמאות קיבל הרוקי הרב ג’ונס, שהפך לשחקן היחיד בשנתיים האחרונות שחוסם 3 שלשות במשחק אחד. "אנחנו אוהבים לשחק כאן בניו אורלינס, אני שמח שיש לנו עוד משחק כאן", אמר ג’ונס בסיום.
אחד מכוכבי הקבוצה, סי ג'יי מקולום, שקלע 18 נקודות, החמיא לפורוורד הצעיר ואמר: "ברגע שיתחילו לצפות במשחקים שלנו הוא ייבחר לאחת מחמישיות ההגנה. מעולם לא ראיתי שחקן כל כך צעיר, כל כך חד, כל כך חכם וכל כך רגוע. השמיים הם הגבול עבורו".
2 צפייה בגלריה
הרברט ג'ונס חוסם את מיקאל ברידג'ס
הרברט ג'ונס חוסם את מיקאל ברידג'ס
הרברט ג'ונס חוסם את מיקאל ברידג'ס
(רויטרס)
מי שסבל במיוחד והיכולת ההגנתית של הפליקנס היה כריס פול, שהעמיד שורה סטטיסטית של 4 נק', 25% מהשדה, 0 שלשות ו-0 קליעות עונשין. כל אלו שיאים שליליים בקריירת הפלייאוף שלו של הרכז הוותיק.
בצד ההתקפי בלט ברנדון אינגרם המצוין. הוא צלף 30 נק’ והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הפליקנס עם 30+ בשלושה משחקי פלייאוף רצופים. ”אני מרגיש שזה הזמן שלנו. אנחנו עובדים כל כך קשה כל השנה כדי להפוך לקבוצה טובה יותר וסוף סוף קיבלנו הזדמנות להיות על במה גדולה. החברים שלי פשוט עוזרים לי להיראות טוב, מוסרים את הכדור מכניסים למקומות הנכונים”, אמר אינגרם.