2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(רויטרס)
ליברפול שמרה אתמול (ראשון) על סטטוס הקוו בצמרת הליגה האנגלית כאשר ניצחה 0:2 את אברטון בדרבי משערים של אנדרו רוברטסון ודיבוק אוריגי במחצית השנייה. לאחר שאסף עוד שלוש נקודות יקרות במאבק על הזכייה בפרמייר ליג, יורגן קלופ שיבח את מי שלטענתו הניצחון לא היה מושג בלעדיו.
“בחיים לא נתגעגע לשחקן כמו שנתגעגע לאוריגי, אם הוא יעזוב – הוא יתפוצץ בקבוצה אליה יגיע. הוא חלוץ מהטופ העולמי, הוא אגדה ותמיד יישאר אגדה”, אמר קלופ, “לא תמיד הוא מזומן לסגל וזה מגוחך, אבל הוא תמיד שם כשאנחנו צריכים אותו. כל מה שעשינו במחצית השנייה לא היה קורה בלי דיבוק”.
המאמן נתן חיבוק גדול לחלוץ שצפוי לחתום בחינם במילאן בסיום העונה: “הוא היה מאוד מכריע עבורנו וכולם פה אוהבים אותו. לפעמים אני צריך לקחת החלטות קשות. הוא הפינישר הטוב ביותר שלנו ותמיד היה. אנחנו לא יכולים להשמיט יותר מדי נקודות, ואנחנו בחיים בזכות השחקנים שלא תמיד משחקים, כולם היו מדהימים”.
2 צפייה בגלריה
אוריגי וקלופ
אוריגי וקלופ
אוריגי וקלופ
(רויטרס)
בנושא אחר, האדומים נמצאים במשא ומתן עם חברות שונות וביניהן כאלו שעוסקות בתחום הקריפטו לגבי ספונסר חדש לחולצה. העסקה הנוכחית עם Standard Chartered שמכניסה לקבוצה 40 מיליון ליש”ט לעונה מסתיימת בקיץ. אם אכן עסקה עם חברת קריפטו תצא לפועל, תהפוך ליברפול לראשונה בפרמייר ליג שסוגרת עסקה עם חברה שכזו.