1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(עמרי שטיין)
תובע ההתאחדות עו”ד ניר רשף הודיע היום (שני) כי החליט להעמיד לדין את בית”ר ירושלים והפועל ירושלים בעקבות האבוקות שהובערו ביציעי הקבוצות במהלך הדרבי הירושלמי בשבת האחרונה. בדו”ח השופט צוין כי בדקה השנייה הודלקה אבוקה ביציע המאכלס את אוהדי בית”ר ירושלים ובדקה ה-55 נזרק רימון עשן ביציע האדומים.
בתוך כך, גם מכבי נתניה ומכבי חיפה יעמדו לדין על השלכת חפצים במשחק ביניהן בשבת. בדו”ח צוין כי בדקה הרביעית נזרקה כוס שתייה לכר הדשא מכיוון היציע המערבי שאכלס את אוהדי היהלומים. בדקה ה-70 היו אלו הירוקים שהשליכו כוסות שתייה ומצתים ובתוספת הזמן נרשמה תקרית זהה גם כנגד אוהדי מכבי נתניה. בכל המקרים החפצים לא פגעו באיש.
הדיונים יתקיימו ביום רביעי הקרוב ה-27.4.2022 בשעה 17:00. הדיון בעניינה של מכבי חיפה ייערך בנשר, בעוד האחרות (מכבי נתניה, בית”ר ירושלים והפועל ירושלים) תעמודנה לדין בבית הדין של ההתאחדות ברמת גן.
כזכור, מכבי חיפה כבר ספגה מכה כאשר בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק עליה עונש של סגירת היציע הצפוני בסמי עופר שאמור להיות מופעל במשחק מול מכבי תל אביב. הירוקים הגישו ערעור ומקווים שלפחות במשחק נגד הצהובים היציע, שמאכלס את האולטראס, יישאר פתוח.