2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
(איציק בלניצקי)
דריכות גדולה בהפועל תל אביב לקראת הדרבי הגדול הערב (שני) ב-20:30. אחרי הניצחון על מכבי נתניה בליגה, שחיבר מומנטום של 7 נקודות מתוך 9 האחרונות, במתחם חודורוב מגיעים עם אופטימיות זהירה לקראת המפגש המסקרן מול היריבה העירונית, כאשר החלום הגדול הוא לעשות ניצחון אדום ראשון אחרי שמונה שנים.
"מרגישים שיש הזדמנות לעשות את זה, אבל כבר היינו בסרט הזה כמה פעמים", אמרו בהפועל תל אביב. "כולם רוצים את זה, אבל מעדיפים לבוא צנועים ולדבר פחות. מכבי ת”א אחת הקבוצות הכי התקפיות בליגה, זה שהיא עדיין לא ניצחה בפלייאוף יכול לעבוד לרעתנו. מה שבטוח, נבוא לתת את כל מה שיש לנו כדי לגרום לקהל שלנו להיות גאה בסוף".
אין ספק שהמכה הקשה של האדומים לפני הדרבי היא ההיעדרות של אדי גוטליב בגלל כרטיסים צהובים וזה יהיה האתגר הגדול של קובי רפואה. המאמן צפוי לתת את הקרדיט לאור ישראלוב במרכז ההגנה לצד סתיו למקין. שני הבלמים מכירים היטב אחד את השני מקבוצת הנוער והנבחרת שם הם משתפים פעולה, אבל בקבוצה עושים לא מעט שיחות עם השניים כדי להכין אותם למעמד.
רפואה תרגל באימון המסכם גם קו של ארבעה שחקני הגנה וגם קו של חמישה שחקני הגנה, אבל הוא יקבל את ההחלטה בסמוך למשחק. במצב של שלושה בלמים, שי אייזן או שי אליאס ירדו לחוליית ההגנה, כשגם דן איינבינדר נלקח בחשבון לכך, אבל הסיכוי לזה קלוש. מרקו יאנקוביץ’ תורגל לפרקים גם כן ב-11 ונראה שיפתח על חשבון יואב תומר, או שרפואה יעשה הפתעה של הרגע האחרון בחוד ההתקפה.
הרכב משוער: בוגדן סרנבסקי, בן ביטון, סתיו למקין, אור ישראלוב, דורון ליידנר, שי אליאס, דן איינבינדר, שלומי אזולאי הקשר, מרקו יאנקוביץ' (יואב תומר), אושר דוידה, פרדי פלומין.
2 צפייה בגלריה
סתיו למקין
סתיו למקין
סתיו למקין
(ראובן שוורץ)