2 צפייה בגלריה
סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו
(האתר הרשמי של ברצלונה)
אחרי חרושת שמועות בעניין, נראה כי סרג’י רוברטו ימשיך לעונה נוספת בברצלונה. כשנדמה היה שהוא בדרך החוצה מהמועדון, ב’ספורט’ הקטלוני מפרסמים הערב (שני) כי הספרדי הסכים להצעת החוזה, הנמוכה יחסית, שהוצעה לו על ידי ראשי הקטלונים.
בכך, סרג’י רוברטו עתיד לחתום על החוזה עד ליוני 2023 ולהשלים עונה נוספת בבארסה (אצלה גדל במחלקת הנוער ומשחק בבוגרים מאז 2011), ולאחריה צפוי להיפרד מהמועדון. על פי הדיווח, צ’אבי הוא זה שביקש להשאיר את השחקן לעוד עונה. המגן/קשר עצמו קיבל הצעה נמוכה ביחס לסכומים שקיבל בעבר, אך התרצה בסופו של דבר.
בתוך כך, אם לא די בשלושה ההפסדים הביתיים הרצופים, לצ'אבי יש בעיה נוספת: סרג'יניו דסט סיים את העונה אחרי שנפצע אתמול במהלך המשחק מול ראיו וייקאנו. המגן הימני נפגע בשריר החצי גידי שבירך ברגלו הימנית, הוחלף במחצית על ידי קלמן לנגלה ובצהריים הקטלונים הודיעו שהוא מושבת עד הודעה חדשה.
2 צפייה בגלריה
סרג'יניו דסט
סרג'יניו דסט
סרג'יניו דסט
(La Liga)
עם זאת, בתקשורת הקטלונית פורסם שלפי ההערכות, דסט יושבת מכל פעילות למשך כחודש וחצי, מה שבעצם אומר שהעונה שלו כבר הסתיימה. לבארסה נותרו עוד חמישה משחקי ליגה כשהמחזור האחרון, בו היא תשחק מול ויאריאל, ייערך בעוד פחות מחודש - ב-22 במאי.
החדשות האלה מגיעות בזמן שדני אלבס סובל בעצמו מפציעה. המגן הברזילאי אמנם היה בסגל מול ראיו, אבל לא שותף - ולא בפעם הראשונה. אלבס לא כשיר לחלוטין כבר תקופה, הוא לא שיחק גם מול קאדיס ובסך הכל בשלושת המחזורים האחרונים שותף רק ל-66 דקות מול ריאל סוסיאדד.
אם אכן דני אלבס לא יהיה כשיר למשחק מול מיורקה, המשמעות היא שבחלק הכי חשוב של העונה - כשבארסה נאבקת על הכרטיס לליגת האלופות - האופציות היחידות לעמדת המגן הימני הם אוסקר מינגסה המאכזב או הסטה של רונאלד אראוחו. עם זאת, גם ג'רארד פיקה לא כשיר לגמרי, כך שהאורוגוואי נחוץ במרכז ההגנה.