2 צפייה בגלריה
שחקניות הנבחרת
שחקניות הנבחרת
שחקניות הנבחרת
(נעם מורנו)
לאחר חשיפת ONE על כך ששחקניות נבחרת ישראל בכדורגל פנו להתאחדות לכדורגל והאשימו את המאמן, גילי לנדאו, בין היתר בהתנהלות לא מקצועית, זלזול והערות לא הולמות כלפיהן, השחקניות הגיבו לכך.
בתשובה של השחקניות נכתב: “שחקניות הנבחרת העלו את טענותיהן בצורה מפורטת ומסודרת בפני ההתאחדות לכדורגל מתוך דאגה ורצון אמיתיים לקדם את ענף כדורגל הנשים בארץ והנבחרת בפרט. כולנו עדים להתפתחות המטאורית של כדורגל הנשים בעולם ונסיקתו האדירה באירופה הודות לתנאי עבודה נאותים ומשופרים להם זוכות השחקניות הן במועדונים והן בנבחרות הלאומיות”.
“כולנו תקווה ואמונה ששיפור כזה יכול וצריך להגיע גם לכדורגל הנשים בישראל אך המציאות שונה לגמרי. במכתב שנשלח להתאחדות לכדורגל, ולהתאחדות לכדורגל בלבד, הועלו מספר טענות לסביבת עבודה לא מקצועית, לא מקצוענית ולא מוגנת - אך משום מה ההתאחדות לכדורגל בחרה להגיב לסעיף אחד בלבד. לא די בכך, בחרו נציגי ההתאחדות להגיב בדרך מאיימת, מי במרומז ומי באופן מפורש יותר, לא מכבדת ובעיקר מייצגת ומוכיחה את רוב הטענות שנטענו במכתב - ציפוף שורות והתנהגות רעילה כלפי השחקניות”.
2 צפייה בגלריה
גילי לנדאו
גילי לנדאו
גילי לנדאו
(חגי מיכאלי)
עוד נכתב: “אנחנו עומדות מאוחדות מאחורי כל מה שנכתב במכתב, וסמוכות ובטוחות שמגיעה לנו סביבת עבודה בטוחה, מקצוענית ומכבדת יותר. וכשיום העצמאות בפתח אין זמן טוב יותר להזכיר ולהדגיש שאין גאות מאיתנו לייצג את המדינה וללבוש את מדי הנבחרת. בברכה,סגל נבחרת הנשים 2022”.
מקורבים לנבחרת מסרו: "הזוי שבמקום להתייחס לטענות הקשות, בהתאחדות מנסים להלך אימים על השחקניות ומסובבים את האצבע כלפי קארין סנדל. זו לא קארין סנדל כמו שזו לא הייתה לי פלקון לפניה, או שי שדה לפניה או מורן לביא לפניה. כולן שחקניות מצטיינות, קפטניות הנבחרת, שלקחו ולוקחות אחריות ומייצגות נבחרת וענף שלם. הגיע הזמן שבהתאחדות יעשו בדק בית וישנו את היחס והנהלים בכל נבחרות הנשים והנערות".