2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(שחר גרוס)
אירוע חריג במכון וינגייט. חוליית פורצים נכנסה באישון ליל לשטח המכון הלאומי, פרצה למחסנים של איגוד הקשתות וביצעה גניבה שמוערכת בעלות גבוהה. האירוע התרחש בלילה שבין שבת לראשון ובעקבות זאת נפתחה חקירה במשטרת ישראל.
ל-ONE נודע כי הפורצים נכנסו למכון וינגייט וניגשו למחסנים המשמשים את האיגודים השונים. הם ניסו לפרוץ לכמה מחסנים כדי לגנוב ציוד יקר ערך. לרובם הם לא הצליחו לפרוץ, אך המחסן של איגוד הקשתות נפרץ ונלקח ממנו ציוד.
לפי ההערכות, הפורצים הגיעו דרך הכניסה הדרומית של המכון, שם בונים בימים אלה את המחלף החדש שיחבר את מכון וינגייט עם כביש החוף, ופעלו במקום ללא הפרעה בלילה שבין שבת לראשון.
2 צפייה בגלריה
מכון וינגייט
מכון וינגייט
מכון וינגייט
(רדאד ג'בארה)
במכון וינגייט אישרו את הפרטים ומסרו: “במהלך הלילה שבין שבת לראשון בוצעה פריצה לשטח הדרומי, בו מתקיימות עבודות פיתוח, ולכן חשוף יותר מהרגיל. סגירת האזור המדובר ותיחום מקום העבודה של חברת הבנייה מתוכננות להתבצע בקרוב, ולא יתאפשר מעבר כלי רכב. עם היוודע הפריצה הוגשה תלונה, והמשטרה הגיעה לזירה שם נלקחו טביעות אצבע במסגרת החקירה”.
מנכ”ל איגוד הקשתות, גיא מצקין, מסר בתגובה: “כואב לנו הלב. נגנב ציוד בעלות גבוהה מהמתקן הלאומי שלנו, שנחוץ לאימונים. כואב לנו הלב בעיקר כי אנחנו חיים בענף קטן ועם מעט משאבים, כך שאפילו את המעט שלנו לקחו. כנראה שיש בעיה במכון בחלק הדרומי וחבל שזה קרה”.