1 צפייה בגלריה
אבוקות בבלומפילד
אבוקות בבלומפילד
אבוקות בבלומפילד
(איציק בלניצקי)
כצפוי, הדרבי התל-אביבי יביא עמו דיונים לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. התובע, עורך הדין ניר רשף, החליט היום (שלישי) להעמיד לדין את מכבי והפועל, וגם את שי אליאס. הדיון ייערך ביום שלישי, 3.5, בשעה 16:00.
כזכור, שניות ספורות משריקת הפתיחה לדרבי בבלומפילד, אוהדי שתי הקבוצות השליכו עשרות אבוקות לכר הדשא. הקהל האדום אף הפעיל שני זיקוקים, בעוד הצהובים זרקו רימוני עשן. האירועים גרמו לעצירה של 10 דקות.
בנוגע לאליאס, הוא כזכור היטב הורחק על סף הירידה למחצית בעקבות יריקה לעבר אנריק סבוריט. בשל כך, גם שחקן הפועל ת”א יגיע לבית הדין של ההתאחדות, מלבד ועדת משמעת פנימית בה יעמוד השחקן במועדון.
בדו”ח צוין: “לאחר 10 שניות משריקת הפתיחה, נזרקו למגרש כ-20 אבוקות ושני זיקוקים מכיוון שער 4-5 שאיכלס את אוהדי הפועל ת”א, ובמקביל נזרקו משער 10-11 של מכבי ת”א 3 אבוקות ושני רימוני עשן צהובים”. בהמשך, נטען בדו”ח: “בדקה ה-60 שרו אוהדי מכבי ת”א במספר יציעים ‘טועמה מחבל’. בדקות 73, 77, 86 ו-88 נזרקו לעבר שוער מכבי ת”א מיציע 4-5 כוסות, מצתים, קרטונים, מוטות עידוד, דגלים וכיסא”.
עוד נכתב: “בדקה ה-10 לתוספת הזמן של המחצית הראשונה ולאחר הרחקת שחקן הפועל ת”א, נזרקה כוס שתייה מכיוון יציע הזהב שאיכלס את אוהדי מכבי ת”א לעבר השחקן המורחק. בסיום המשחק, עדכן המשקיף יאיר גלילי, כי מאמן מכבי ת”א התנפל על מביא כדורים מחוץ לאזור הטכני, מאחר שחשב בטעות כי זרק כדור למגרש. המאמן התנצל בפני הילד עם העייה למחצית השנייה”.
בתוך כך, מי שעוד תעמוד לדין היא בני סכנין, וזאת לאחר שבדקה ה-53 למשחק בדוחא מול הפועל באר שבע, הודלק נר עשן אדום ביציע מאחורי השער שאיכלס את אוהדי המארחת.