1 צפייה בגלריה
ליאו מסי וקיליאן אמבפה
ליאו מסי וקיליאן אמבפה
ליאו מסי וקיליאן אמבפה
(רויטרס)
אחרי שזכתה באליפות, פאריס סן ז’רמן מתכוננת לעונה הבאה. ב’TYC’ הארגנטינאי דיווחו הלילה (בין שני לשלישי) כי כצפוי, ליאו מסי ישלים את החוזה שלו בפאריס, כלומר לעוד שנה במועדון. “אין למסי כוונה להיפרד מפאריס ולא הייתה לו כזו בחודשים האחרונים”, נכתב באתר שנחשב לאמין ביותר בנושא הספורט בארגנטינה. “הוא לא שוקל לסיים את דרכו, אלא רוצה להמשיך ולנסות לזכות עם הקבוצה בליגת האלופות בשנה הבאה”.
בניגוד אליו, בצרפת ממשיכים לטעון כי פאריס פתוחה להצעות בנוגע לניימאר. הברזילאי הגיע לשיא השבר שלו עם הקהל בתקופה האחרונה, כאשר למרות שחזר לכבוש בליגה, האוהדים סימנו אותו כאחד האשמים העיקריים בכאוס שהביא להדחה מליגת האלופות על ידי ריאל מדריד.
כמו כן, בנוגע לקיליאן אמבפה, הדברים עדיין לוט בערפל. בצרפת נטען כי לאונרדו, המנהל הספורטיבי של פאריס, עדיין זועם על ריאל מדריד בכל הנוגע להתנהלות שלהם בגזרת השחקן שלו, כאשר בין היתר טוען לחוסר כבוד וניסיון לפתות את הכוכב בזמן שהוא עדיין לא סיים את העונה.
בינתיים, אחרי שמשפחתו של אמבפה נפגשה עם ראשי פ.ס.ז’ בקטאר, השבוע אמו, פאיזה למארי, תגיע למדריד כדי להיפגש עם ראשי הבלאנקוס. במקביל, בספרד טוענים כי בריאל עדיין אופטימיים באשר להגעתו של הכוכב. הוא עצמו, לפי הפרסומים, כבר נקב בתאריך שבו יכריז על עתידו: 21 במאי, כאשר העונה שלו עם פאריס תגיע רשמית לסיומה.