2 צפייה בגלריה
קיירי אירווינג וקווין דוראנט
קיירי אירווינג וקווין דוראנט
קיירי אירווינג וקווין דוראנט
(רויטרס)
סדרת פלייאוף ב-NBA זימנה לנו הלילה (בין שני לשלישי) חוגגת אחת גדולה מבוסטון, ומאוכזבת מברוקלין שהודחה אחרי סוויפ של 4:0 מהדהד. בארצות הברית לא ריחמו על הנטס ומתחו ביקורת על הכוכבים: “הם נבנו כדי ללכת על הכול, אבל העונה נגמרה בסימן שפל ושיאים שליליים”.
קיירי אירווינג אמר לאחר המשחק: “הרבה דברים השפיעו וגרמו לזה, אבל בסופו של דבר הם היו טובים יותר. אנחנו מאוכזבים כי לא שיחקנו כמו שרצינו”. בנוסף, הכוכב הפתיע כשאמר: “אני לא מתכוון ללכת לשום מקום. כשאני אומר שאני כאן עם קווין דוראנט, אני חושב שזה באמת כרוך בניהול המועדון ביחד איתו ועם ג’ו צאי ושון מארקס, רוצים לייצר עתיד טוב”.
ג’ייסון טייטום, שכיכב אצל הסלטיקס עם 29 נקודות, אמר לאחר המשחק: “לא יכולתי להאמין שככה זה ייראה ,אבל אני חושב שלשם כך אנחנו בנויים”. בארה”ב פרגנו: “סדרה חלומית של בוסטון, עליונות מוחלטת”.
2 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום מרחף
ג'ייסון טייטום מרחף
ג'ייסון טייטום מרחף
(רויטרס)
מכאן למשחק נוסף. טורונטו עדיין בחיים אחרי שצימקה ל-3:2 מול פילדלפיה, לאחר שכבר פיגרה 3:0. אוהדי הסיקסרס ממש לא עשו חיים קלים לקבוצתם במגרש הביתי, כאשר הגיבו בקריאות בוז לעבר השחקנים.
מכאן לסיפור משעשע שקיבלנו הלילה. ג’ה מוראנט, הכוכב של ממפיס, קיבל את פרס השחקן המשתפר של העונה. הרכז, שלאורך העונה טען כי דזמונד ביין חברו לקבוצה צריך לקבל את הפרס, באמת התכוון לכך, כאשר הניח בביתו את התואר כמחווה.