2 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
אריק טן האח
(רויטרס)
אריק טן האח, שיהיה מאמן מנצ’סטר יונייטד בעונה הבאה, כבר החל בהכנות לקראת ההגעה שלו לממלכה הבריטית. על פי דיווחים באירופה, ההולנדי שנמצא בשיאו של מאבק האליפות עם אייאקס, יערוך בשבועות הקרובים שיחות דרך הזום עם כל הסגל של השדים האדומים, כולל עם השחקנים שמסיימים חוזה בקיץ.
לטן האח יש מספר מטרות בשיחות הללו, האחת היא כמובן להכיר את חדר ההלבשה טוב יותר עוד לפני שינחת באולד טראפורד ולהגיע מוכן יותר לעונה החדשה. המטרה השנייה לקבוע מי יישאר בקבוצה וממי להיפרד, וכך לדעת אילו רכישות לבצע. עוד מדווח כי שחקני הקבוצה חושבים שיש להולנדי מטרה נוספת, והיא לבחור קפטן חדש, שכן הארי מגווייר צפוי להיפרד מהסרט על הזרוע.
גורם בהנהלת יונייטד אמר: “אריק קפדן בתכנון שלו. הוא רוצה לדעת איפה כולם נמצאים ומה המצב המנטלי שלהם במועדון. הוא אמר שהוא רוצה לדון בעתידם, מי רוצה להישאר ומי רוצה ללכת. הוא רוצה לתת לכולם הזדמנות לדון בסוגיות או בעיות בפרטיות לפני שהוא מגיע, כדי שיבוא מוכן".
2 צפייה בגלריה
הארי מגווייר
הארי מגווייר
הארי מגווייר
(רויטרס)
דיווח נוסף בנושא אחר, הוא שטן האח כבר החל בחיפושים אחר דירה במנצ’סטר באזור נהר אירוול (בצד של העיר סלפורד), כשאחד המקומות שמושכים את תשומת ליבו של הוא לא אחר מהבניין בו מתגורר המאמן של היריבה העירונית מנצ’סטר סיטי, פפ גווארדיולה. כזכור, לשני המאמנים יש היסטוריה משותפת כשאימנו את באיירן מינכן. מאמן התכולים היה המנג’ר של הבוגרים, בעוד ההולנדי היה במחלקת הנוער. בבניין המפואר 16 קומות, כשמי שמתגוררים בו מלבד המאמן הספרדי הם שחקני האלופה, ברנרדו סילבה ואילקאי גונדואן.
מסתבך: רונאלדו מרסק פלאפון לאוהד יונייטד