2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג
(רויטרס)
אחרי שהוביל את ריאל מדריד כמעט לבדו לחצי גמר ליגת האלופות עם שלושערים רצופים נגד פאריס סן ז’רמן וצ’לסי בשמינית ורבע הגמר, קארים בנזמה הגיע הערב (שלישי) לציון דרך פנטסטי בהפסד 4:3 של ריאל מדריד למנצ’סטר סיטי. הוא רשם את הופעתו ה-600 במדי הבלאנקוס ואף כבש צמד, במה שהעלה את מאזנו ל-320 גולים ו-140 בישולים במדים הלבנים. החלוץ הצרפתי למעשה רחוק שלושה שערים בלבד מאגדת הלבנים, ראול ועבר את מספר השערים של רוברט לבנדובסקי העונה במפעל, כאשר לפולני יש 13 והצרפתי הגיע ל-14.
בנוסף, הוא השחקן השמיני בלבד שמגיע לציון הדרך הזה בריאל מדריד והשחקן הלא ספרדי הראשון שמגיע ל-600 משחקים בבלאנקוס. אגב, השער שבנזמה כבש היה ה-41 שלו העונה וה-17 שלו ב-12 הופעותיו האחרונות בכל המסגרות. החלוץ הצרפתי למעשה הראשון לכבוש 40+ שערים בעונה, מאז ימי כריסטיאנו רונאלדו, שעשה זאת בפעם האחרונה בעונת 2017/18 עם 44 כאלה.
עוד שיא גדול נשבר, כאשר קווין דה בראונה מצא את הרשת והבקיע את השער המהיר ביותר בתולדות חצי גמר ליגת האלופות, אחרי 93 שניות בלבד. מדובר בפעם הראשונה אי פעם שהלבנים סופגים שני שערים ב-11 הדקות הראשונות במשחק בצ’מפיונס. גם פיל פודן רשם לעצמו נתון היסטורי לאחר השער שכבש. השחקן הצעיר הבקיע את שערו התשיעי העונה במפעל, ולמעשה אף שחקן אנגלי בגילו לא עשה זאת לפניו. האחרון שכבש את אותו מספר שערים היה וויין רוני.
2 צפייה בגלריה
קווין דה בראונה כובש
קווין דה בראונה כובש
קווין דה בראונה כובש
(רויטרס)
מי שעוד מצא את הרשת הוא גבריאל ז’זוס, שמאוד אוהב לפגוש את הבלאנקוס – יש לו נגדם שלושה שערים בשלושה מפגשים. ב-101 הדקות האחרונות של הברזילאי, הוא הבקיע כמות שערים שזהה לזו שהבקיע ב-1,723 הדקות שקדמו לכך (5), מדהים.
בנוסף לבנזמה, גם חברו לחוד, ויניסיוס ג’וניור, קבע היסטוריה בשלב חצי גמר הצ’מפיונס ליג לאחר שכבש את השער השני של הבלאנקוס, ובכך הפך לשחקן הברזילאי הצעיר ביותר (21 ו-288 ימים) שכובש בשלב זה. בעקבות כך, לשחקן יש 18 שערים ו-18 בישולים במהלך כל העונה. אגב, הפעם האחרונה שהוא כבש במפעל הייתה לפני חצי שנה.