2 צפייה בגלריה
שיין לארקין
שיין לארקין
שיין לארקין
(איציק בלניצקי)
במקביל למשחקה של מכבי תל אביב נגד ריאל מדריד, נערך הערב (שלישי) ביורוליג משחק מסקרן נוסף במסגרת סדרות רבע הגמר המפעל. אנדולו אפס אירחה בהיכל סינאן ארדם שבאיסטנבול את ארמאני מילאנו למשחק שלישי ומסקרן בסדרה וגברה עליה בתוצאה 65:77 בזכות ערב נהדר של וסיליה מיציץ' שבלט עם 20 נקודות. בעקבות הניצחון עלתה אלופת היורוליג ליתרון 1:2 בסדרה.
חניכיו של ארגין עתמאן הגיעו להתמודדות לאחר ההפסד המאכזב לאיטלקים בחמישי שעבר, בו איבדו את יתרונם בסדרה, וידעו שלעיני הקהל הביתי יהיה עליהם לנצח ולהגיע למשחק הרביעי בסדרה בעמדת זינוק נהדרת להעפלה נוספת לפיינל פור. רבע ראשון נהדר בו עצרו את האורחת על 17 נקודות בלבד נתן להם יתרון קטן, עליו שמרו בהצלחה עד לסיום המשחק.
2 צפייה בגלריה
ארגין עתמאן
ארגין עתמאן
ארגין עתמאן
(רויטרס)
מן העבר השני, חניכיו של אטורה מסינה, הגיעו למשחק השלישי בסדרה פצועים וחבולים, אך עם המומנטום לאחר הניצחון המשכנע לעיני הקהל הביתי שאיזן את הסדרה. האיטלקים ידעו שעליהם לנצח את אלופת המפעל בביתה ולגנוב בחזרה את הביתיות שאיבדו אם ברצונם להמשיך ולחלום על העפלה לארבע הגדולות של המפעל. לצערם, ערב התקפי חלש של 27.6% מהשלוש ו-40% בלבד מהשדה עלה להם במשחק.
בעקבות הניצחון עלתה החבורה מטורקיה ליתרון 1:2 בסדרה, ותגיע למשחק הרביעי עם הזדמנות נהדרת לסגור את הסדרה לעיני הקהל הביתי ולהעפיל לחצי הגמר, במטרה לזכות פעם נוספת במפעל האירופי היוקרתי.