2 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב סיימה את המסע שלה באירופה כשהפסידה הערב (שלישי) 87:76 לריאל מדריד בהיכל ביד אליהו והודחה בשלב הטופ 8 של היורוליג לאחר 3:0 לבלאנקוס בסדרה של הטובה מחמש.
אבי אבן אמר לאחר ההדחה: “לא בא לי להתעסק עכשיו בניתוח, אראה מאוחר יותר את הסטטיסטיקה ואז אתעסק בזה. שיחקנו מול קבוצה מאוד טובה והיינו כל הזמן צעד אחריהם. ריאל מדריד מאוד עמוקה, היא קלעה סלים של ניסון וכשהיינו צריכים את המומנטום זה לא היה. אני מאוד עצוב כי הרגשתי שאנחנו יכולים. גאה בדרך שעשינו ובשחקנים. ניקח נשימה עמוקה ויש לנו משימה סופר חשובה - לקחת אליפות ליגה”.
“מה שקשה לי זה שהיינו בכמה מקומות קצת מאחורה ושהיינו צריכים לקחת מומנטום ולא לקחנו, כמה זריקות עם הקרש שנכנסו להם וכמה החטאות שלנו. איך מרימים את השחקנים? החבר’ה עם לב מאוד גדול. הם גילו מחויבות אדירה ואני בטוח בהם. כמו שעד היום הם הופיעו בצורה טובה אני בטוח בהם. לא יודע אם אפתח עונת היורוליג הבאה, אני עוד לא שם, יש לנו אליפות לקחת”, המשיך.
אבן: ״אני עצוב וגאה״
גם אנטה ז’י’ז’יץ’ דיבר לאחר ההדחה ואמר: “דבר ראשון אני מברך את ריאל מדריד, הם היו טובים מאיתנו, בטח בספרד. עד הרגע האחרון חשבנו שיכולנו לנצח אבל לא הצלחנו. אני רוצה להודות לאוהדים, הם מדהימים והביאו לנו אנרגיות, ניסינו לעשות הכל למענם אבל כמו שאמרתי לא הצלחנו בסופו של דבר. נשארה לנו מטרה אחת והיא אליפות בליגה”.
“במשחק הראשון היינו קרובים, על המשחק השני אני אפילו לא יודע מה לומר, אבל היום הכל היה פתוח, חזרנו אחרי המחצית אבל משהו היה חסר. הם היו יותר אגרסיבים והניעו טוב את הכדור. וינסנט פורייר ו-וולטר טבארס שחקנים מעולים, קשה לקלוע עליהם. באופן כללי ריאל קבוצה הגנת טובה”, המשיך הסנטר.
“אנחנו צריכים להשאיר את ההפסד מאחורינו כדי להרים את עצמינו בחזרה לליגה, אבל המטרה שלנו הייתה להגיע לפיינל פור ביורוליג ולא הצלחנו. אנחנו צריכים להישאר מאוחדים, כשהיו משברים בקבוצה כבר יצאנו מהם כשהיינו יחד”, הוסיף.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
בעקבות ההדחה של הצהובים, נקבע המועד לקרב החשוב בזירה המקומית מול הפועל ירושלים, שלא היה ידוע טרם המשחק מול הספרדים (במידה ומכבי הייתה מנצחת הסדרה הייתה נמשכת). האדומים מהבירה ספק עקצו את יריבתם המרה, כשבחרו לציין בחשבון הטוויטר את המועד לקרב החשוב דווקא בדיוק כשהצהובים הודחו.
77:81 לבני הרצליה על הפועל גליל עליון