3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים באירופה
כותרות העיתונים באירופה
כותרות העיתונים באירופה
(צילום מסך)
יש רגעים שכבר מהרגע הראשון ברור שיהיו בלתי נשכחים. אחד כזה קיבלנו אמש (שלישי) בחצי גמר ליגת האלופות, עם 3:4 מדהים של מנצ’סטר סיטי על ריאל מדריד באחד המשחקים הגדולים ביותר שראינו במעמד. לפחות בצד האנגלי, יש אכזבה גדולה מכך שהסיטיזנס לא השכילו לנצל את המצבים הרבים אליהם הגיעו.
אלן שירר האגדי התמוגג מההופעה: “ראינו הכול במשחק הזה, זו הייתה הופעה של יכולת ואומץ. המאמנים יכולים להיות גאים בשחקנים שלהם וההתקפות היו מדהימות. זה היה תענוג לצפות בזה, למה המשחק הסתיים?”. ג’יימי קראגר הוסיף: “זו ליגת האלופות במיטבה ולריאל יש מזל שהיא עדיין בחיים. ההגנה שלה הייתה רעה, אבל בנזמה הציל אותה”.
גם בתקשורת האנגלית סיכמו: “לילה משוגע. זה משחק שאמור היה להסתיים בתוצאה גבוהה יותר עבור סיטי. מול קבוצה כמו ריאל, אתה חייב לנצל את ההזדמנויות שלך, אחרת תשלם על כך ביוקר. סיטי הייתה יכולה לכבוש רביעייה עוד במחצית הראשונה, אבל שום דבר לא הולך עבורה קל במסגרת אירופית”. עוד נטען: “סיטי נאיבית”.
3 צפייה בגלריה
שחקני סיטי הזועמים מקיפים את השופט
שחקני סיטי הזועמים מקיפים את השופט
שחקני סיטי הזועמים מקיפים את השופט
(רויטרס)
מאמן סיטי, פפ גווארדיולה, שיתף בסיום: “זה היה משחק פנטסטי של שתי הקבוצות. עשינו הרבה דברים טובים. לרוע המזל, ספגנו את השערים ויכולנו להבקיע יותר. שיחקנו משחק פנטסטי מול קבוצה מדהימה. ננסה לנצח אותם במדריד, צריך לזכור שריאל יכולה להעניש אותך על כל דבר. כעת נתרכז במשחק הליגה שלנו”.
ברנרדו סילבה, שכבש את השער הרביעי של קבוצתו ונבחר לשחקן ההתמודדות, שיתף: "ב-20 הדקות הראשונות היינו כל כך, כל כך טובים. הדרך שבה לחצנו, שלטנו במשחק. לצערנו, לא הצלחנו לנצל את יתרון שני השערים שלנו. זו ליגת האלופות: אתה מתמודד מול הקבוצות הטובות ביותר. עדיין ניצחנו במשחק הראשון. האוהדים שלנו צריכים להיות גאים בנו ובעבודה שעשינו. יכולנו לכבוש יותר, אבל זה היה משחק מאוד מאוד טוב שלנו".
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה מתוסכל
פפ גווארדיולה מתוסכל
פפ גווארדיולה מתוסכל
(רויטרס)
פיל פודן, שגם כן הבקיע במשחק, אמר בסיום: “עבור האוהדים שצופים, זה היה ללא ספק משחק כדורגל נהדר. אנחנו יודעים שאם נמסור את הכדור מאחורה, נענש. זה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו. היו לנו הזדמנויות ‘להרוג’ את המשחק ובמעמדים האלה, אתה צריך לקחת את ההזדמנויות”.