2 צפייה בגלריה
"זגזג". ראמוס
"זגזג". ראמוס
"זגזג". ראמוס
(רויטרס)
סרחיו ראמוס עבר עונה לא פשוטה באופן אישי. אחרי שנפרד מהמועדון בו הפך לסמל, ריאל מדריד, הגיע הבלם לפאריס סן ז’רמן כדי לקחת חלק בפרויקט הנוצץ והיוקרתי. אולם, שורת פציעות הוציאה אותו מהתמונה כמעט לאורך כל העונה כולה. בסופו של דבר רשם רק 10 הופעות בכל המסגרות, בהן גם הספיק לכבוש שני שערים.
כעת, לאחר שהאליפות כבר הוכרעה, הספרדי המעוטר התפנה כדי לדבר עם כלי התקשורת בצרפת ושיתף מעט את אשר עבר עליו, כאשר יש לו עוד שנה אחת בחוזה. “בסופו של דבר ביליתי רק כמה שעות על המגרש עם החולצה של פאריס, כך שלא הגשמתי את הרמה המקסימלית של הכדורגל שלי וזה כמובן היה חסר לי”, אמר ראמוס. “אני רוצה שוב לשחק ולהראות לכולם מה עוד נשאר לי. אין דבר משמח יותר מלהיות על הדשא”.
הבלם התייחס גם לחברו קיילור נבאס, אשר רמז לאחרונה על עזיבה אפשרות כשהוא לא מרוצה מדקות המשחק המעטות והתחרות עם דונארומה: “נבאס הוא כמו בן משפחה עבורי, יש לנו קשר נהדר עוד מהתקופה בריאל מדריד, כך שההסתגלות איתו הייתה קלה. הוא שוער נהדר”.
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס חוגג
סרחיו ראמוס חוגג
סרחיו ראמוס חוגג
(רויטרס)
על החתימה בפאריס אמר ראמוס: “זה היה צעד גדול עבורי, מבחינה אישית ומקצועית. זו גם הייתה הרפתקה שמראה לך שהמשפחה שלך תמיד שם. המשפחה שלי ויתרה על הכול, על לחיות את החיים שלה, כדי להיות איתי במסע הזה”.
ראמוס חתם את דבריו: “הדבר החשוב ביותר בכדורגל לדעתי זו צניעות. מעבר לכך, לדעתי כיום 80 אחוז זה מבנה גוף ועוד 20 אחוז כישרון. נדרשת רמה פיזית גבוהה מאוד, יותר מבעבר, כי הכדורגל השתנה והולך למקום הפיזי יותר. צריך כמובן להתמיד ולעבוד קשה. כל חלום הוא אפשרי”.