1 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
לואיס סוארס
(רויטרס)
לואיס סוארס לא צפוי להמשיך באתלטיקו מדריד, וככל שחולף הזמן וסיום העונה כבר מעבר לפינה, הדבר מתחיל לקבל חותמת לקראת רשמית. בספרד הפנו הפעם את הזרקור לפוסט שכתב האורוגוואי ברשתות החברתיות, בתגובה ליוזמה לא שגרתית של האוהדים. כזו שאולי תגרום למועדון לשנות את ההחלטה לגביו.
סוארס דרך לברך את אתלטיקו לכבוד ציון 119 שנים למועדון, וכתוצאה מכך, אוהדי הרוחיבלאנקוס פנו ליוזמה לא שגרתית. כל שחקן במועדון שמגיע ל-100 משחקים רשמיים זוכה להכרה במה שמכונה “קיר האגדות” בוונדה מטרופוליטנו. הקהל ביקש שגם האורוגוואי יזכה למחווה שכזו עם תמונה מיוחדת באצטדיון, למרות שיש לו 79 משחקים ובהנחה שלא יישאר יגיע לכל היותר ל-84 כאלו. מבחינת האוהדים, הקמפיין כבר החל.
אחרי שקיבל הודעות רבות, כתב סוארס על הנושא בהתרגשות: “תודה על האהבה והתמיכה שלכם תמיד. אני מודה לכם מעומק ליבי”.
החוזה של סוארס יסתיים בתום העונה ולמרות שרצונו היה להמשיך באתלטיקו, הכוונה של המועדון היא להיפרד. בשנה שעברה הוא הוביל את הקבוצה לאליפות בעונה גדולה שלו, אך בזו הנוכחית כבר ממעט לקבל קרדיט מדייגו סימאונה.
אמנם שום דבר עדיין לא רשמי, אך עושה הרושם שהחלוץ האורוגוואי בן ה-35 בוחן בעיקר שתי אופציות מרכזיות: מעבר לליגת ה-MLS האמריקאית, או לטורקיה שם פנרבחצ’ה ובשיקטאש סימנו כמועמדות לקלוט אותו.