3 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)
בהפועל תל אביב חזרו היום (רביעי) להתאמן אחרי התבוסה הקשה בדרבי, כאשר הרוחות עדיין סוערות והאוהדים זועמים. כ-40 אוהדים הגיעו למתחם חודורוב וקיללו את השחקנים, חלק אף חיכה לשחקנים שיצאו החוצה, אבל בסופו של דבר הצליחו להגיע לרכבים ולצאת בליווי מאובטח. דן איינבינדר ושי אליאס, הגיבור הטרגי של הדרבי שהתנצל בסטורי באינסטגרם מדם ליבו, שוחחו עם האוהדים והתנצלו בפניהם.
"אין לכם כבוד", "השפלתם אותנו", "קובי, תראה להם את המשחק בלופים עד הלילה", "איפה שתלכו נרדוף אותכם", "איפה אליאס?", "אין מחילה גם אם תנצחו בדרבי הבא, ביישתם אותנו", היו חלק מהדברים שצעקו האוהדים לשחקנים של קובי רפואה במהלך האימון.
מאמן הקבוצה, קובי רפואה, לא שוחח עם חניכיו בסיום ההשפלה בדרבי ורק היום עשה אסיפה לכולם. מאמן האדומים שהוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, ערך אסיפה קשה מאוד ובה ביקר מספר שחקנים שלא נתנו את הכל במגרש ובכלל על היכולת של כל הקבוצה ברגע שנשארה בעשרה שחקנים. לטענת שחקנים רפואה היה אמוציונלי מאוד ויחד עם הביקורת ניסה להרים את כולם לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה. "הרבה זמן לא ראינו את קובי ככה", אמר אחד השחקנים.
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)
"ההפסד הזה הוא מכה קשה לכל הקבוצה, יזכרו לכולנו את המשחק הזה עוד הרבה שנים", אמר המאמן באסיפה, "חלק מהשחקנים עשו טובה שהם רצים על המגרש. גם בעשרה שחקנים אסור לכם להיראות ככה, זה היה ביזיון. דווקא במצב כזה אנחנו צריכים לקום כמה שיותר מהר מההפסד הזה ולהיות חזקים, אני פה גם כדי להרים אתכם כי יש לנו עוד חמישה משחקים וזה הזמן שלכם להחזיר את הכבוד למועדון הפועל תל אביב".
קובי רפואה אמר לחניכיו שהוא לוקח את כל האחריות להפסד ונותן את הגב המלא כדי שיוכלו להרים את עצמם לקראת יתר משחק הפלייאוף. "אני לוקח אחריות מלאה, אני המאמן ואני חלק גדול מההפסד הזה", הוסיף המאמן בדבריו לשחקנים באסיפה.
האוהדים שהגיעו חיכו עד שהאימון יסתיים כדי לפגוש את השחקנים מחוץ למתחם. מי שיצא להרגיע אותם הוא דן איינבינדר, אשר ביקש מהם סליחה על ההתפרקות שהייתה בדרבי שלשום. גם שי אליאס היה באימון ויצא לדבר עם האוהדים אחרי שקיבל טיפול. השחקנים לא היו יכולים לצאת בשלב הראשון ממתחם האימונים וחיכו למשטרה שתעשה סדר ותאפשר להם לצאת.
3 צפייה בגלריה
דן איינבינדר
דן איינבינדר
דן איינבינדר
(איציק בלניצקי)
ההפסד בדרבי הגיע לאחר שהקבוצה לא נוצחה בשלושת המפגשים שקדמו למשחק מול הצהובים. האדומים כרגע במקום החמישי, כאשר למכבי נתניה ובני סכנין כמות נקודות זהה – 45. הקבוצה של רפואה עדיין חולמת לסיים במקום המוביל לאירופה בעונה הבאה, למרות שנכון לעכשיו אין לה אישור להשתתף במפעלים האירופאים.