2 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
ראלף ראנגניק ללא ספק ישמח לשכוח את העונה שלו כמאמן מנצ’סטר יונייטד. הפסדים מביכים, הדחה מהליגה האירופית וחדר הלבשה מפורק הם רק חלק מהסימפטומים שקבוצתו לוקה בהן, עוד לפני שהחליף את אולה גונאר סולשיאר על הקווים.
במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה לקראת ההתמודדות מול צ’לסי הערב (חמישי) ב-21:45, התייחס ראנגניק לסיכויי ההעפלה לליגת האלופות בעונה הבאה: “אני לא חושב שזה הגיוני עדיין לדבר על המקום הרביעי, אנחנו צריכים להיות מציאותיים וגם אם ננצח את כל ארבעת המשחקים הבאים זה עדיין לא יהיה בידיים שלנו, מה שכן בידיים שלנו היא הרמה שבה נשחק במשחקים הקרובים וגם בשביל העונה הבאה לדעתי חשוב שנסיים את העונה בצורה הטובה ביותר שאפשר”.
ערב המשחק מול צ’לסי השדים האדומים רחוקים כ-6 נקודות מהמקום שמוביל לליגת האלופות ונותרו להם 4 משחקים לסיום העונה, בהם יפגשו את צלסי, ברייטון, ברנטפורד וקריסטל פאלאס, כשהציפייה מהם היא לנצח לפחות את שלושת המשחקים אחרי ההתמודדות מול הבלוז, כדי לנסות ולהיצמד כמה שיותר למקום שמוביל לליגת האלופות, בתקווה למעידות של ארסנל וטוטנהאם.
2 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
בפן המקצועי, ראנגניק חשף במסע”ת כי לרשימת הפצועים הארוכה יתווספו פרד, הארי מגווייר וג’יידון סאנצ’ו שיצטרפו לאדינסון קבאני, פול פוגבה ולוק שו, כשגם ארון וואן-ביסאקה עלול להחמיץ את ההתמודדות. המאמן נשאל לגבי האפשרות שיעלה עם שחקני נוער עקב הפציעות המרובות בקבוצה: “זה אפשרי. יש לנו לא מעט שחקנים חסרים מחר ואחד או שניים עדיין עם סימני שאלה”.
“כבר שיחקתי עם חניבעל בליברפול אז זה אפשרי”, המשיך ראנגניק. “אבל אנחנו גם צריכים להיות מספיק הוגנים כלפי השחקנים האלה. זה חייב להיות הרגע הנכון, צריכה להיות להם הזדמנות לשחק טוב ולא סתם לדחוף אותם למשחק”.