2 צפייה בגלריה
אנטטוקומפו מול הבולס
אנטטוקומפו מול הבולס
אנטטוקומפו מול הבולס
(רויטרס)
האלופה המכהנת של ה-NBA, מילווקי באקס, עלתה הלילה (בין רביעי לחמישי) לסיבוב הבא של הפלייאוף אחרי שהשלימה 1:4 על שיקגו בסדרה, בזכות ניצחון 100:116 במשחק מספר 5. הבולס פשוט לא הצליחו לעמוד מול הבאקס ולא החזיקו מראש בעומק הנדרש כדי לעבור את הסדרה הקשה זו.
יאניס אנטטוקומפו הוביל את מילווקי עם 33 נקודות ו-9 ריבאונדים, כאשר הקבוצה ניצחה את שלושת המשחקים האחרונים בסדרה עם הפרש ממוצע של 23.3 נקודות, וזאת למרות ששיחקה ללא כריס מידלטון שסובל מפגיעה בברך אותה ספג במשחק השני בין הקבוצות. פאט קונאטון הוסיף 20 נקודות עם 6 מ-9 מחוץ לקשת ובובי פורטיס קלע 14 ורשם שיא ריבאונדים בקריירה - 17.
היריבה הבאה שמחכה כבר למילווקי היא בוסטון, שהשלימה סוויפ מרשים על ברוקלין, וחצי גמר המזרח כבר אמור להיות מרתק בהרבה מהסדרה הזו של הבאקס והבולס. שיקגו מצידה מסיימת את העונה, אחרי ששיחקה במשחק האחרון ללא זאק לאבין שנכנס לפרוטוקול קורונה ואלכס קארוסו לא היה זמין בשל פרוטוקול פגיעת ראש.
האלופה מצידה ריכזה את מאמציה בסגירה של דמאר דרוזן, ואחרי שקלע 41 נקודות בניצחון של הבולס במשחק השני בסדרה, הלילה הוא נעצר על 11 נקודות בלבד. פטריק וויליאמס סיים עם 23, ניקולה ווצ’ביץ’ עם 19 נקודות ו-16 ריבאונדים, וקובי ווייט קלע 17.

גולדן סטייט השלימה 1:4 גם כן ועלתה לחצי גמר המערב

אחרי הבאקס, קבוצה נוספת המשיכה ממשחקי הלילה אל השלב הבא, כאשר גולדן סטייט רשמה 98:102 על דנבר ועלתה לחצי הגמר. המשחק שנפתח בצורה צמודה, קיבל תפנית ברבעים 2 ו-3, אותם הנגאטס הצליחו לנצח ואף לפתוח הפרש של שמונה נקודות. באותן הדקות מי שכיכב על הפרקט היה אקס הווריירס, דמרכוס קאזינס, שקלע 15 נקודות ב-10 דקות, אלא שכל זה נגמר ברבע האחרון.
2 צפייה בגלריה
סטף קרי מול דנבר
סטף קרי מול דנבר
סטף קרי מול דנבר
(רויטרס)
הווריירס עלו בצורה מעולה לפרקט, והצליחו לקלוע 32 נקודות אל מול 20 של היריבה. סטף קרי בלט עם 30 נקודות, קליי תומפסון וגארי פייטון השני הוסיפו 15 נקודות כ”א, והם הספיקו בדרך לניצחון כאשר ג’ורדן פול סיפק משחק חלש של 8 נקודות בלבד. הווריירס הם הראשונים מהמערב שעולים לשלב חצי הגמר. ניקולה יוקיץ’ שוב נפרד מהעונה בלי סיכוי להיאבק על טבעת האליפות ובמשחק הנוכחי סיים עם 30 נקודות, 19 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.
ביילס בקמפיין עם חברת סייבר ישראלית