2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(האתר הרשמי של ליברפול)
להודעה הזו חיכו אוהדי ליברפול הרבה מאוד זמן. אחרי חרושת שמועות ודיווחים, זה רשמי וסופי – ליברפול הודיעה היום (חמישי) כי יורגן קלופ חתם על חוזה חדש עד 2026, ובכך ימשיך לעוד שנתיים נוספות בתפקיד (החוזה המקורי היה עד 2024), יחד עם כל הצוות שלו.
ליברפול עשתה בתקופה האחרונה מאמצים כדי להבטיח את עתידו של הגרמני המצליח במועדון, והמאמץ נשא פרי. הוא הביא את הקבוצה להישגים רבים בהם אליפות פרמיירליג לראשונה אחרי 30 שנה וזכייה בליגת האלופות.
קלופ אמר לאחר ההכרזה הרשמית: “יש לי משהו להגיד. חלק יאהבו את זה, חלק לא יאהבו את זה יותר מדי. אם אתם לא תאהבו את זה אז תפסיקו לצפות עכשיו. אני נשאר לעוד שנתיים, ולא רק אני, גם כל הצוות. למה? זו לא שאלה, אולה (אשתו) רוצה להישאר וכבעל טוב זה מה שאני צריך לעשות. זאת כמובן לא הסיבה היחידה, אתם יודעים שאני אוהב את המועדון הזה, זה המקום הכי טוב להיות בו. אני מרגיש בר מזל, לפני שש וחצי שנים FSG חשבו שיהיה רעיון טוב להביא אותי והנה אנחנו, ונישאר לעוד ארבע שנים מעכשיו. זה הרבה זמן בכדורגל, ואני מקווה שנהנה מאוד מהזמן הזה ביחד".
את המהלך הוביל מייק גורדון, נשיא קבוצת FSG שמחזיקה בבעלות על ליברפול. במועדון האנגלי מאמינים שכדי להישאר בטופ העולמי, יש להשאיר את האיש שהביא אותם לשם לאחר שנים של דשדוש. “הבעלים של ליברפול האמינו מתחילת הדרך שקלופ הוא האיש המושלם להוביל את המועדון הזה ותואם בדיוק את ה-DNA שלו”, נכתב באנגליה.
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(האתר הרשמי של ליברפול)