2 צפייה בגלריה
גילי לנדאו
גילי לנדאו
גילי לנדאו
(נעם מורנו)
פרשת שחקניות נבחרת ישראל בכדורגל נגד המאמן גילי לנדאו, שנחשפה לראשונה ב-ONE, הולכת ומסתעפת. לאחר שההתאחדות לכדורגל השיבה בצורה משפטית מאיימת לבנות הנבחרת, עם איום מפורש לפעול נגדן משפטית אם לא יספקו ראיות, הבנות לקחו את שירותיה של עורכת הדין דליה בושינסקי שהשיבה בשמן להתאחדות לכדורגל.
השחקניות, אגב, טוענות בנוסף כי אחד מעובדי התאחדות איים עליהן שיתבעו אותם לנוכח האשמות שלהן נגד המאמן אם לא יספקו הוכחות לכך. גורמים בהתאחדות לכדורגל הביעו פליאה מדוע אותו עובד בכלל מתערב בעניינים שאינם מסמכותו ולא בשביל זה הוא צורף להתאחדות לכדורגל.
בתשובה לעו"ד עמית פינס, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, ציינה עו”ד בושינסקי: "מרשותנו התפלאו לקבל מענה משפטי לפנייתן להתאחדות, מרשותנו מצרות על בחירת ההתאחדות למהר לאפיקים משפטיים, בפרט משהצדדים אמורים לעבוד יחד למען המטרה המשותפת - הצלחת נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל. שחקניות הנבחרת חוזרות על המפורט, בהרחבה בכל הקשור להתנהלות הבלתי מקצועית, לכאורה, של צוות האימון, כמו גם על טענותיהן לגבי התנאים להן זוכות שחקניות הנבחרת, לרבות בהיבט המעטפת המקצועית".
2 צפייה בגלריה
עו"ד דליה בושינסקי
עו"ד דליה בושינסקי
עו"ד דליה בושינסקי
(מערכת ONE)
עוד ציינו השחקניות במכתב: "זלזול בשחקניות והערות פוגעניות, לרבות לגבי יכולותיהן המקצועיות. חוסר הקשבה למצבן הרפואי של השחקניות והתעלמות מחוות הדעת הרפואית של הצוות הרפואי לגבי מצבן הרפואי, מה שמוביל לפציעות. רמה מקצועית ירודה בכל הקשור לתכנים ולאופן הכנת הנבחרת למשימותיה".
לגבי הטענות הנוספות לכאורה נגד לנדאו, שכרגע אי אפשר לפרטן, עורכת הדין בושינסקי ציינה במכתבה כי יש שחקנית שמוכנה למסור תצהיר הכולל פירוט לדברים. השחקניות מוכנות שהשופטת בדימוס יפית זלמנוביץ תבדוק את הדברים ותגבה תצהיר מהבנות, כשלפי השיחות בין הצדדים יש הסכמה שהיא זו שתבצע את הבדיקה להאשמות שנטענו.
יותר טוב מבייל? אגוארו עבר למגרש הגולף